«Публикации» — в этом разделе, вы сможете найти, всегда свежую и актуальную информацию о рынке труда в Украине. Узнать последние новости, касающиеся трудоустройства. Найти полезные публикации о работе, советы от специалистов сферы трудоустройства и прочитать свежие новости от наших партнеров.
Без дисципліни великих вершин не досягнути. Для сходження на багатотисячники, якщо висловлюватися альпіністськими метафорами, без належної підготовки не впоратися. То як її розвивати, ту дисципліну? З’ясовуємо разом із Jobs.ua, як розвинути в собі цю важливу навичку.
Не кожну роботу можна виконувати механічно й рутинно, не піклуючись про мотивацію, натхнення й інші високі матерії. Як діяти в ситуації, коли дійсно зник інтерес до роботи? З’ясовуємо, як підвищити мотивацію, щоб ваша професійна діяльність отримала «друге дихання».
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Стаття присвячена саме темі побудові відносин з керівником та корисним лайфхакам, які можна використати, щоб досягти в цьому успіху.
Вміння правильно зчитувати та інтерпретувати емоції інших людей, а також реагувати на них, впливає на успіх в багатьох сферах життя. І якщо емоційний інтелект настільки важливий в житті кожного, давайте з’ясуємо, як він допомагає в роботі.
Саме когнітивна гнучкість допомагає спеціалістам припинити це внутрішнє гальмування та допомагає швидко адаптуватися до зовнішніх змін, є дієвою рушійною силою на шляху безперервного розвитку.
В цій статті ви знайдете п’ять практичних порад ведення перемовин: чим потрібно керуватися, і на що варто звертати увагу, коли маєте справу з перемовинами й потенційними клієнтами чи партнерами.
Cпробуємо вияснити, як зробити публічні виступи корисними та цікавими, адже це запорука професійного успіху, яку б посаду ви не займали, в якій компанії не працювали.
Для багатьох спікерів онлайн-виступи - справжнє спасіння, адже слухачі за екраном, і спікер їх не бачить. Проте онлайн-конференції відкривають інші більші перспективи таких заходів.
Неправильно вибудувана комунікація, між іншим, може коштувати компанії чимало грошей. Так, експертка з комунікацій Дебра Гамільтон стверджує, що ціна нерозуміння та неефективної комунікації для малого бізнесу з умовною сотнею працівників буде коштувати на рік… 420 тис. доларів! Можливо, для українським компаній ця цифра буде значно меншою, але чи не краще мінімізувати фінансові втрати компанії, вибудовуючи більш ефективну комунікацію всередині неї?