Ни один работодатель не хотел бы, чтобы у него работали сонные сотрудники.
Во время сна все силы человека направлены на восстановление энергии, затраченной в период бодрствования. Тем не менее, некоторые люди предпочитают мало спать, объясняя это тем, что очень много времени уходит на сон.
Нормальный здоровый сон - это сон, после которого человек чувствует себя бодрым и отдохнувшим. Средняя продолжительность нормального сна - 8 часов в сутки. Как правило, чем крепче сон, тем выше его эффективность. Постель должна быть удобная и достаточно просторная, организм должен быть расслабленным, чувствоваться приятная усталость и ощущение хорошо прожитого дня.
Очень важно уделять время сну, но делать это лучше не в рабочее время. Наверняка, начальник будет не рад застать вас за этим занятием в разгар рабочего дня.
Американские ученые установили, что сон на рабочем месте повышает работоспособность. Но большинство работодателей с этим не соглашаются.
Очень полезным сном считается дневной сон, в период между 12 и 15 часами. Дневной сон восстанавливает силы, способствует сокращению морщин на лице, снимает стресс и поднимает настроение. Зачастую рабочий график не согласуется с таким отдыхом, но для этого и были придуманы выходные.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.