При этом отмечается, что 80% молодых специалистов (18-24 года) используют интернет для входа в социальные сети, 63% скачивают музыкальные файлы а 58% смотрят видео на сайте YouTube в рабочее время.
Самое печально для работодателей то, что 39% таких молодых людей готовы уволиться из-за запрета на использование Интернета в личных целях, а 21% будут возмущены. Для представителей возрастной группы от 25 до 65 лет результаты чуть более утешительные – только 16 % предпочтут увольнение строгой корпоративной политике относительно Интернета.
Эксперты полагают, что прямой запрет на использование Интернета в личных целях, конечно же, не самый лучший способ «расшевелить» работников. Однако вопрос в том, как добиться баланса между временем, выделяемым для личных целей и рабочими вопросами.
Между тем, боле половины самих работников считают, что «личное Интеренет-время» стоит ограничить часами обеда и «рабочего простоя», нежели запрещать вообще.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.