В ходе исследования использовались данные национального опроса (National Survey of Drug Use and Health), в котором принимали участие более 60 тыс человек. Опрашивали людей в возрасте от 18 до 64 лет, работающих полный рабочий день.
Наибольшее число человек, страдающих депрессией, оказалось среди тех, кто ухаживает за пожилыми и больными людьми, а также среди нянь, сидящих с маленькими детьми. Около 11% работающих в этой сфере ежегодно страдают от депрессии в течение двух и более недель.
На втором месте оказались работники систем питания - официанты, повара и бармены: 10,3% из них были подвержены симптомам депрессии - снижению настроения, нарушению сна, потере аппетита и ухудшению концентрации внимания.
Третье место заняли работники социальной сферы и здравоохранения. Среди них от депрессии страдают 9,6%.
Менее всего депрессиям были подвержены архитекторы, инженеры и ученые: только 4,3% из них испытывали симптомы депрессии.
Результаты опроса также показали, что 7% работающих людей хотя бы раз в году испытывали депрессию, длившуюся больше двух недель подряд. В то же время, среди безработных этот показатель составил 12,7%. Женщины страдают от депрессии чаще мужчин, а молодые люди чаще пожилых.
Депрессия у служащих снижает доходы работодателей. Ежегодно по этой причине американские компании теряют от 30 до 40 млрд долларов США, говорится в отчете.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.