Видеоконференции - не новинка для Интернет-постояльцев, но только HR-IT.net впервые объединит в телемосте тех, кто «делает погоду на этом фронте» в Центральной и Восточной Европе: Украина, Беларусь, Турция, Армения и Венгрия встретятся на нашем мероприятии, не покидая своих офисов!
В онлайн-обсуждении «HR-тенденции в IT: опыт разных стран» примут участие Ассоциация "Информационные технологии Украины" (Украина), Научно-техническая ассоциация "Инфопарк" (Республика Беларусь), Armenian ICT Industry Association (Армения), Turkish Informatics Industry Association (Турция) и Hungarian IT Association (Венгрия).
Потребность в подобном мероприятии возникла давно, и вот, 19 сентября, в рамках конференции «Управление человеческими ресурсами в сфере информационных технологий» участники смогут получить данные о том, как развиваются эти близкие друг к другу, но в то же время совершенно разные страны. Какие проблемы они испытывают, какие наработки используют с наибольшей отдачей?
Вся эта информация у нас, на международной видеоконференции от первых лиц!
_____________________
Международная конференция HR-IT.NET
Время проведения конференции: 19-20 сентября 2008г.
Место проведения: г. Киев, клуб «Forsage»
Более детальная информация на сайте www.hr-it.net
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.