RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Все о работе
  4. Личные качества на работе
  5. Жахливі помилки, які ви можете зробити на роботі

Жахливі помилки, які ви можете зробити на роботі

16.03.2022 894Автор: Лоліта Платошкіна
Жахливі помилки, які ви можете зробити на роботі

Жахливі помилки, які ви можете зробити на роботі

16.03.2022     894Автор: 

Помилки в роботі багато хто з робочого персоналу, чого приховувати, й керівників сприймає фатально. Проте існують помилки, які не коштують наших переживань, їх можна собі вибачити одразу й жити далі, а є ті, які потребують виправлень та міркувань над ними. Що ж, всі ми люди, і ходити вчилися падаючи, тож продовжимо й далі вчитися. 

Jobs.ua пропонує вашій увазі цілий перелік помилок, на яких ми деколи ловимо себе та продовжуємо рефлекторно їх робити. Можливо, погляд зі сторони дозволить ці помилки усвідомити. Тож давайте виправлятися.

Помилки, які ми робимо на роботі

Не важливо, наскільки ви талановиті, врівноважені - помилки допускають всі. 

Вважати себе незамінним

Одна з дуже розповсюджених помилок - вважати себе незамінним в колективі. Напевно, ви справді добрий фахівець, проте думати, що ви найкращий на ринку праці помилково. До того ж дуже часто роботодавці підбирають спеціалістів під завдання. Якщо наразі завдання вирішене, а ви не фонтануєте новими ідеями, та неефективні для компанії, скоріше за все, на вас чекає заміна. Тож будьте впевнені, але не самовпевнені. 

Розпуск пліток та інтриг

Не дозволяйте собі опускатися до розпуску пліток чи інтриг, щоб досягти свої егоїстичні мрії. Не забувайте, що такі дії накопичують навколо вас негатив. До того ж якщо людина, про яку ви розпускали плітки, дізнається про ваші дії, то вам це грозить поганою репутацією в колективі.

Емоційно сприймати людей та ситуації

Всі люди на планеті емоційні, і було б помилково казати, що емоції не грають ніякого значення в нашому житті. Багато хто з людей настільки сильно підпадає під емоційність інших людей, що й сам починає генерувати негативні емоції. В цьому випадку, контролюйте свій емоційний стан, не вплутуйтесь в з'ясування відносин, краще нівелюйте свої почуття та сконцентруйтесь на роботі. Також якщо в колективі є людина, яка примушує вас нервувати, відкидайте емоційність і спілкуйтесь з людиною лише на робочі питання. Враховуйте також, що як тільки ви продемонструєте емоційну нестабільність, люди почнуть сумніватися, чи можна вам довіряти, і чи будете ви в змозі прийти на допомогу в скрутну хвилину.

Давати оцінку діям керівництва

Ніколи не давайте оцінку діям керівництва серед своїх колег. По-перше, ви ніколи не можете знати, як це буде використано проти вас. По-друге, ви ніколи не можете знати та бачити загальну картину щодо справ компанії. Таке всебічне бачення властиво саме керівнику. По-третє, формуєте до себе негативне відношення своїх колег подібними відкритими виказуваннями, що одного разу можуть звучати з ваших уст в адрес кожного з них.

Задаватися при підвищенні

Вас підвищили й це дуже приємна довгоочікувана подія. Проте чомусь ви можете почати зарозуміватися стосовно ваших підлеглих, з якими ще вчора ви були рівні. Обов’язково перегляньте модель поведінки з ними. Спілкуватися на роботі, як звичайні колеги по роботі вже не вийде. В розрізі змін, необхідно формувати відношення керівник-підлеглий в нових довірливих умовах. 

Чекати, коли керівництво вас оцінить

Припиніть чекати похвали від керівництва та часу коли вашу роботу помітять. Якщо ви маєте конкретні наміри на підвищення, то саме час про них заявити своєму керівнику чи директору. Якщо маєте досягнення в окремих проєктах, то сміло розповідайте про них в команді.

Постійно боятися поразки, так й не використати шанс

Найгірше почуття, що спеціаліст може відчувати це гіркота від невикористаних можливостей та шансів. Постійний страх поразки ще раз сигналізує, що невпевнені в собі, своїх силах, знаннях, не готові до відповідальностей, а відповідно до лідерства. Не бійтесь пробувати, отримувати відмови, непорозуміння з боку колег, але йти до своєї мрії.

Брехати

Не зовсім гарне й міцне підґрунтя для налагодження робочих відносин чи то з керівництвом, чи то з колегами. Будь-яка брехня рано чи пізно викривається, тим самим псуючи вам авторитет та довіру всіх, хто навколо вас. До того ж, брехня має властивості розростатися, поширюватися, утворюючи руйнівні наслідки. Великим випробуванням для вас стане попастися на брехні та пережити, й поплатитися за неї.

Гріти в мікрохвильовці рибу

Вирішили вас посмішити, проте в кожній жарт є частка правди. Особливо на це треба звернути тим, хто дуже полюбляє готувати на обід рибу. Не всім це може сподобатись й навіть викликати обурення. Цілком можете напроситися на ображення з боку колег. Тож краще не ризикуйте. 

Спалювати мости та видаляти корисні контакти

Ще одна помилка, яку роблять деякі робітники при звільнені - спалюють мости під час уходу. Ні в якому разі не видаляйте корисні контакти, що можуть вам знадобитися в подальшій кар’єрі, адже ви ніколи не знаєте, коли і де вони вам можуть знадобитися. Також не спалюйте мости з колегами та керівниками, навіть якщо розходитесь не зовсім на позитивній ноті. Вам вони ще можуть знадобитися для рекомендацій на майбутньої роботи. Краще залишити нейтральні стосунки та розійтись без ображень та вияснень відношень.

Як виправити помилкову ситуацію

Кожен може припуститися помилки, але не кожен може правильно вийти із ситуації. Коли розумієш масштаби помилки чи ситуації, перше відчуття - сором та бажання швидко все виправити. І це цілком зрозуміло, адже зовсім не хочеться потрапляти в незручну ситуацію. Проте не втрачайте час на смуток, треба діяти, щоб мінімізувати можливі наслідки та вчасно виправити ситуацію.

  1. Визнайте свою помилку. Це перший крок на шляху виправлення проблеми чи ситуації. І хоча цей етап не з приємних, адже відчуття сорому за помилку пригнічує, це можливість перейти до другого кроку.
  2. Не виправдовуйтесь. Звісно ж, за будь-яку помилку доводиться нести відповідальність. Проте замість того, щоб знаходити причини для пояснення, чому це сталося, краще запропонуйте керівникові декілька шляхів виправлення помилки чи покращення ситуації. помилка в роботі  
  3. Проаналізуйте ситуацію з холодним серцем та підберіть можливі варіанти виправлення ситуації. Краще за все, щоб у вас було декілька планів вирішення проблемної ситуації.
  4. Робіть все, що в ваших силах. Всім нам відомо, що безвихідних ситуацій не буває. Навіть, якщо у вас не виходить виправити ситуацію повністю, то зробіть її нейтральною. І не опускайте руки й не сподівайтеся ні на чию іншу допомогу, окрім себе. 
  5. Будьте готові до наслідків. Будь-яка помилка це досвід, а досвід не буває безкоштовним. Чим справедливіше ви сприймете покарання, тим більше поваги зможете отримати, а надалі повністю реабілітуватися, і навіть заробити більше довіри. Тож будьте готові до наслідків своїх помилок: грошова втрата прибутку, зміна посади тощо. 
  6. Пробачайте собі, знижуйте рівень важливості. Подібні ситуації в житті та роботі - повсякденна рутина. Роботодавці це теж розуміють, усі ми люди. Якщо ви припустилися помилки, то проаналізуйте її, визначте як подібного можна уникати. Надмірні емоції тут не допоможуть, і надто звинувачувати себе теж не варто. Не зупиняйтеся і не засмучуйтесь, а йдіть далі.

Всі зазначені вище можливі помилки можуть здатися вам, на перший погляд, досить банальними, проте ніколи не знаєш, де і коли ось так просто доля випробує тебе. Щоб відчувати себе впевнено та уславитися кваліфікованим спеціалістом, візьміть їх до уваги та пробуйте їх не допускати.

Читайте также

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 Ноябрь, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 Ноябрь, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 Октябрь, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 Сентябрь, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 Сентябрь, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


↑ Наверх