Об этом пишет Лента.ру со ссылкой на результаты опроса, проведенного сайтом SuperJob.ru.
Недовольство вызывали, в частности, запреты «отмечать и поздравлять коллег с праздниками», «положить на стол телефон», «носить на руке больше трех колец», «есть рыбу и пить кофе» (Запах рыбы раздражает начальника, а запах кофе – его жену).
В некоторых компаниях запрещено смеяться. А однажды сотруднику записали замечание за то, что он пошел в туалет и пробыл там 20 минут.
В то же время, некоторые респонденты своими жалобами ставили организаторов опроса в тупик. Например, многим не нравится соблюдать дресс-код. Недовольные поясняют это тем, что деловая одежда утомляет. Некоторым не нравится находиться в офисе до последней минуты рабочего дня даже тогда, когда работы уже нет.
Однако 75% опрошенных не замечают глупых запретов своих работодателей.
А 4% респондентов не смогли ответить на вопрос.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.