RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Соискателю
  4. Все о резюме
  5. Как написать резюме: образец 2019

Как написать резюме: образец 2019

11.07.2019 870
Как написать резюме: образец 2019

Как написать резюме: образец 2019

11.07.2019     870

Секрети написання успішного резюме існують. І вони ваші!

Питання про те, як скласти резюме, хвилює багатьох. Проте недостатньо його просто написати, важливо використати всі прийоми, щоб зробити його успішним. А це вже набагато важче. Проте ми готові взяти на себе таку ношу і розповісти всі секрети.

Тож, як виділитися із загальної маси претендентів та отримати бажану посаду?

1. Потрібне вдале фото.

Дискусії про необхідність фотографії в резюме не вщухають. Проте більшість кадровиків все ж рекомендують його додавати, адже зовнішність може багато розповісти про людину. А оскільки підбором персоналу займаються, як правило, професійні психологи, то наявність фото полегшує вибір.

Обрати максимально вигідне досить важко. По-перше, воно має бути «свіжим», а не зі шкільного випускного. По-друге, відповідати дійсності (фотошоп — табу). Саме по фотографії у роботодавців формується перше враження, а «другого шансу справити перше враження» не буває. Тому важливо, щоб ця думка про вас сформувалася правильною.

Копіювати фото для резюме з паспорта не варто. На обличчі повинна проглядатися легка посмішка, привітність та доброзичливість. Універсальний розмір — 9х12 см. Форма одягу — бажано діловий костюм. Замовити такий знімок краще у професійного фотографа. Він зможе підкреслити всі ваші сильні сторони.

резюме

2. Проявити оригінальність.

Пам’ятаєте кадр з фільму «Блондинка в законі», коли головна героїня представила свою характеристику на рожевому папері та з яскраво вираженим ароматом парфумів? Оригінально? Безумовно. Але занадто. В окремих випадках така витівка і змогла б зіграти вам на руку, але такий шанс — один на мільйон.

Можливо, легкий запах парфумів від документа і приверне увагу. Але може трапитися, що у вашого потенційного майбутнього керівника алергія. Або ж цей аромат викликає у нього погані асоціації. Тому дуже добре подумайте, чи варто так ризикувати, адже межа оригінальності і безглуздя часом зовсім поруч.

Виділитися на тлі інших претендентів можна хіба що вибором якісного паперу для написання документу. Плюсом буде, якщо ви розмістите його у файлі.

В ситуації з електронним резюме можна використати гербовий папір. Зараз існує безліч програм, які дозволяють зробити з білого електронного листа фірмовий, прикрасити віньєткою, орнаментами ті іншими ефектами. Головне, знати міру і не переборщити.

3. Коректно упорядкувати документ.

Писати резюме необхідно згідно з шаблоном:

  • Бажана посада (ваша професійна візитівка. І вона має бути чіткою, коректною і конкретною).
  • Контактні дані (ПІБ, номер телефону, електронна адреса. Домашню вказувати не варто, проте якщо ви розглядаєте варіант переїзду заради цієї роботи, обов’язково це зазначте).
  • Досвід роботи (це не просто перелік місць працевлаштування. Краще напишіть, що саме ви робили, які обов’язки виконували, чого досягли, що опанували нового, чим можете пишатися. Якщо вам доводилося працювати не за тією спеціальністю, на яку ви претендуєте, її можна його опустити. Починати список необхідно з останнього місця працевлаштування, закінчувати — першим).
  • Освіта (окрім закладів та факультетів, у розділі вкажіть, які ви пройшли тренінги, курси, семінари та інші способи здобуття додаткових навичок. Це говорить про особистісну тягу до постійного вдосконалення та саморозвитку, і це великий жирний плюс до вашого резюме).
  • Професійні навички (один із найважливіших пунктів. Саме він робить документ привабливим. У цьому блоці необхідно максимально розписати всі ваші вміння та навички. Ніхто, крім вас, не знає, яким «таємним інструментом» ви володієте. Подумайте і використайте його. Але дуже просимо не списувати у конкурентів).
  • Рекомендації (чим більше ви надасте даних, звідки можна отримати рекомендацію на вас, тим краще).
  • Додаткова інформація (не використовуйте банальних фраз типу «комунікативний», «відповідальний» при складанні резюме. Проявіть свій креатив та оригінальність. Знайдіть у собі щось таке, що виділить вас серед інших кандидатів, таке, що відповідає вашому внутрішньому світу).

Пам’ятайте, якщо ви претендуєте на гідну посаду, вам в першу чергу слід зацікавити у своїх послугах роботодавця. А зробити це можна, тільки якщо написати резюме грамотно.

4. Правильно оформити документ.

«Times New Roman, кегль 12» — те, що ви маєте запам’ятати і постійно використовувати при написанні.

Жирним шрифтом варто виділити тільки основні пункти, тобто їх назви. Наприклад, «освіта», «досвід роботи», «рекомендації» та інші. В інших випадках його використання не дозволяється.

У тексті допускається одне виділення жирним курсивом. Але тільки тоді, якщо вам конче необхідно зробити наголос саме на цьому реченні чи його відрізку. Там має йти мова про основну причину, згідно з якою ви маєте право стати найкращим серед претендентів.

Готовий текст резюме має вміщуватися на одні сторінці. Якщо ви розтягнули його на дві, будьте готові, що другу можуть навіть не відкрити. Лаконічність має проглядатися у кожному слові.

Саме ці тонкощі оформлення дуже впадають в око кадровикам. Їх повинен знати кожен, хто шукає роботу. Але, як показує практика, знають одиниці. До того ж рекрутери звертають на це увагу більше, ніж ви можете навіть подумати.

резюме

5. Завжди залишайтеся чесним.

Звичайно, кожна людина часом хоче виглядати краще, ніж є насправді. І якщо на горизонті з'являється приваблива посада з не менш привабливою зарплатою, то спокуса накинути собі кілька років стажу або додаткові навички часом стає нестерпною. Проте коли таємне стає явним, найчастіше все закінчується звільненням та чорною плямою на репутації. Чи варто так ризикувати? Точно ні. Запам'ятайте, що найгірше — це починати своє нове життя і кар’єру на новому місці з брехні. Вона, може, і не розкриється одразу, але рано чи пізно вийде назовні та стане для вас стихійним лихом.

Цікавий факт: вченими доведено, що в більшості резюме лише три перші позитивні оцінки себе самого — правдиві, а все інше дописане під впливом спокуси бути краще, ніж є.

Написали? А тепер перечитайте, виправте помилки. Було б добре, якби ще хтось його перевірив. Якщо є «я» — видаліть (правильно «працював», «навчився») Якщо друкуєте — то на якісному папері. Якщо більше двох сторінок — скоротіть. Ці незначні, на перший погляд, нюанси допоможуть створити резюме поза конкуренцією.

Читайте также

  • Безкоштовне розміщення вакансій та цікаві знижки на сайті Jobs.ua 5 Февраль, 2024

    Для наших Кращих Роботодавців!

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 Декабрь, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 Декабрь, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 Декабрь, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 Декабрь, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Наверх