Якщо плануєте переходити в сферу ІТ, зверніть увагу на ринок мобільних ігор, який розвивається швидкими темпами навіть попри пандемію. Давайте розглянемо разом із Jobs.ua, наскільки перспективним є розробка мобільних ігор, а для прикладу оберемо дві мега успішні турецькі компанії, серед яких – компанія «Peak Games», яка була заснована у 2010 році і яку через десять років викупили американці за 1,8 млрд. доларів.
Принаймні, так можна стверджувати, адже розроблені турецькими студіями казуальні ігри користуються популярністю у всьому світі. А в березні 2021 року в топ-10 найкращих ігор американського App Store потрапили шість ігор, розроблених турецькими компаніями – наприклад, онлайн-баскетбол Basketball Arena, «бігова» аркада Bounce Big та Jelly Dye (розмальовка желейних фігур).
Ну якщо столиця – то й ІТ-компанії повинні відповідати найвищим критеріям, чи не так? Приміром, компанія «Peak Games», яка вирішила привернути увагу нових спеціалістів яскравим жестом. Що мається на увазі? Компанія запустила оригінальну рекламу, яка транслювалася на всіх державних каналах одночасно. Це була смілива і провокаційна, хоч і дороговартісна, демонстрація сили і креативного потенціалу компанії, яка зуміла – разом з іншими стамбульськими ІТ-компаніями – перетворити Стамбул в світову столицю казуальних ігор.
Їхня відмінність від високобюджетних ігор на кшталт Хало чи Ассасіна полягає в тому, що вони:
Уявляєте, яка це максимально широка аудиторія? В такі ігри залюбки грають як діти, так і дорослі, яким далеко за п’ятдесят. Як свідчить статистика за 2020 рік, майже 60% користувачів мобільних пристроїв люблять грати в казуальні ігри. Перспективи безмежні, особливо якщо ви як розробник зможете запропонувати щось оригінальне і незвичне. Пригадайте, скільки хайпу наробила влітку 2016-го року гра Pokemon Go!
«Peak Games» стала першою турецькою компанією «єдинорогом». Єдинорогами називають успішні молоді стартапи, які за короткий час – менше ніж 10 років – досягають капіталізації в 1 млрд. доларів. Пригадуєте, на початку статті зазначалось, що «Peak Games» викупили американці, а якщо точніше – один із лідерів у цьому напрямку в США, американська компанія «Zynga».
Другим турецьким «єдинорогом» стала ще одна стамбульська компанія «Dream Games», яка здобула успіх вже після випуску своєї першої гри Royal Match (три в ряд). Цифри говорять самі за себе – 6 млн. користувачів щомісяця, а принцип free-to-play приносить десятки мільйонів доларів прибутку. Саме так, друзі – поки ми з вами граємо в їхні ігри на мобільних пристроях, такі компанії в цей час заробляють мільйони доларів.
Тому якщо плануєте спробувати свої сили в програмуванні, зверніть увагу на розробку і тестування казуальних ігор. Ринок украй перспективний, і надалі розвиватиметься шаленими темпами, тож свій шматок пирога може отримати кожен, хто мріє кодити і отримувати за це пристойні гроші.
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.