Українці – природжені лідери. Принаймні, про це свідчать результати опитування Jobs.ua, проведеного серед вітчизняних користувачів сайту компанії.
Так, респондентам було запропоновано відповісти, чи готові вони керувати колективом, виконуючи функції боса. Більшість, цілих 42% набрала відповідь «Так, я добре розумію, як зробити ефективну команду».
27% респондентів опитування відповіли, що вже обіймають керуючи посади та в них це вдало виходить.
Розмірковують про такі свої здібності, ще 23% опитаних працюючих українців з числа тих, хто прийняв участь у дослідженні. Саме вони обрали відповідь «Можливо, але якщо я сам(а) буду формувати колектив».
Лише 8% з числа респондентів відповіли відмовою від такою віртуальної пропозиції. На їх думку, відповідальність яку несе керівник за дії свого колективу та за кожного члена, досить важке випробування й тому, це не їх цікавить.
Дивлячись на високий відсоток тих, хто готовий керувати, хочеться вірити, що більшість з людей усвідомлюють, що таке справжня робота «головним» та яка відповідальність супроводжує усіх керівників у всіх без винятку сферах діяльності. Якщо, так і є, то за усіх нас можна тільки зрадіти.
Такий високий відсоток відповідальних працівників має забезпечувати суттєвий порядок у виконанні ними своїх обов’язків, що зазвичай, є базою до ефективного зростання здобутків. Якщо, все ж таки, більшість (без образ0 видає бажане за дійсність ,психологи кажуть, що прагнення до змін на умовах самостійного формування «оточуючого робочого середовища», зокрема, колективу, з яким доведеться працювати – це прояви невдоволення тим, що мають зараз такі працівники.
Причин цьому може бути декілька та одна із розповсюджених – це непрофесійний набор команди, що зробило існуюче керівництво та разом з якою, працівникам складно досягати успіхів.
Зазвичай, наш власний успіх залежить цілком від нас самих, але ті, хто має допомагати нам у колективних справах, можуть суттєво впливати на результат нашої праці. Тому, відповідальність гарна річ, але перед тим, як брати на себе рівень відповідальності керівника, кожен має відверто відповісти, чи так він ставиться до своєї роботи зараз, на тому місці, на якому він перебуває.
Саме таке ставлення зумовлює успіх у будь-якій справі й тому, прагнення до підвищення повинно базуватися на вмінні бути максимально відповідальним та ефективним на кожному рівні своїх повноважень. Не так важно, ким зараз працює людина, наскільки важливе те, як вона ставиться до своїх обов’язків та того, як їх виконання впливає на оточуючих.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?
Jobs.ua хоче підтримати Кращих Роботодавців і розширити можливості Шукачам роботи у важку хвилину, тому продовжує працювати в галузі працевлаштування та зберігає знижки і можливість безкоштовного розміщення вакансій для роботодавців.