Українці – природжені лідери. Принаймні, про це свідчать результати опитування Jobs.ua, проведеного серед вітчизняних користувачів сайту компанії.
Так, респондентам було запропоновано відповісти, чи готові вони керувати колективом, виконуючи функції боса. Більшість, цілих 42% набрала відповідь «Так, я добре розумію, як зробити ефективну команду».
27% респондентів опитування відповіли, що вже обіймають керуючи посади та в них це вдало виходить.
Розмірковують про такі свої здібності, ще 23% опитаних працюючих українців з числа тих, хто прийняв участь у дослідженні. Саме вони обрали відповідь «Можливо, але якщо я сам(а) буду формувати колектив».
Лише 8% з числа респондентів відповіли відмовою від такою віртуальної пропозиції. На їх думку, відповідальність яку несе керівник за дії свого колективу та за кожного члена, досить важке випробування й тому, це не їх цікавить.
Дивлячись на високий відсоток тих, хто готовий керувати, хочеться вірити, що більшість з людей усвідомлюють, що таке справжня робота «головним» та яка відповідальність супроводжує усіх керівників у всіх без винятку сферах діяльності. Якщо, так і є, то за усіх нас можна тільки зрадіти.
Такий високий відсоток відповідальних працівників має забезпечувати суттєвий порядок у виконанні ними своїх обов’язків, що зазвичай, є базою до ефективного зростання здобутків. Якщо, все ж таки, більшість (без образ0 видає бажане за дійсність ,психологи кажуть, що прагнення до змін на умовах самостійного формування «оточуючого робочого середовища», зокрема, колективу, з яким доведеться працювати – це прояви невдоволення тим, що мають зараз такі працівники.
Причин цьому може бути декілька та одна із розповсюджених – це непрофесійний набор команди, що зробило існуюче керівництво та разом з якою, працівникам складно досягати успіхів.
Зазвичай, наш власний успіх залежить цілком від нас самих, але ті, хто має допомагати нам у колективних справах, можуть суттєво впливати на результат нашої праці. Тому, відповідальність гарна річ, але перед тим, як брати на себе рівень відповідальності керівника, кожен має відверто відповісти, чи так він ставиться до своєї роботи зараз, на тому місці, на якому він перебуває.
Саме таке ставлення зумовлює успіх у будь-якій справі й тому, прагнення до підвищення повинно базуватися на вмінні бути максимально відповідальним та ефективним на кожному рівні своїх повноважень. Не так важно, ким зараз працює людина, наскільки важливе те, як вона ставиться до своїх обов’язків та того, як їх виконання впливає на оточуючих.
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.