Українці – природжені лідери. Принаймні, про це свідчать результати опитування Jobs.ua, проведеного серед вітчизняних користувачів сайту компанії.
Так, респондентам було запропоновано відповісти, чи готові вони керувати колективом, виконуючи функції боса. Більшість, цілих 42% набрала відповідь «Так, я добре розумію, як зробити ефективну команду».
27% респондентів опитування відповіли, що вже обіймають керуючи посади та в них це вдало виходить.
Розмірковують про такі свої здібності, ще 23% опитаних працюючих українців з числа тих, хто прийняв участь у дослідженні. Саме вони обрали відповідь «Можливо, але якщо я сам(а) буду формувати колектив».
Лише 8% з числа респондентів відповіли відмовою від такою віртуальної пропозиції. На їх думку, відповідальність яку несе керівник за дії свого колективу та за кожного члена, досить важке випробування й тому, це не їх цікавить.
Дивлячись на високий відсоток тих, хто готовий керувати, хочеться вірити, що більшість з людей усвідомлюють, що таке справжня робота «головним» та яка відповідальність супроводжує усіх керівників у всіх без винятку сферах діяльності. Якщо, так і є, то за усіх нас можна тільки зрадіти.
Такий високий відсоток відповідальних працівників має забезпечувати суттєвий порядок у виконанні ними своїх обов’язків, що зазвичай, є базою до ефективного зростання здобутків. Якщо, все ж таки, більшість (без образ0 видає бажане за дійсність ,психологи кажуть, що прагнення до змін на умовах самостійного формування «оточуючого робочого середовища», зокрема, колективу, з яким доведеться працювати – це прояви невдоволення тим, що мають зараз такі працівники.
Причин цьому може бути декілька та одна із розповсюджених – це непрофесійний набор команди, що зробило існуюче керівництво та разом з якою, працівникам складно досягати успіхів.
Зазвичай, наш власний успіх залежить цілком від нас самих, але ті, хто має допомагати нам у колективних справах, можуть суттєво впливати на результат нашої праці. Тому, відповідальність гарна річ, але перед тим, як брати на себе рівень відповідальності керівника, кожен має відверто відповісти, чи так він ставиться до своєї роботи зараз, на тому місці, на якому він перебуває.
Саме таке ставлення зумовлює успіх у будь-якій справі й тому, прагнення до підвищення повинно базуватися на вмінні бути максимально відповідальним та ефективним на кожному рівні своїх повноважень. Не так важно, ким зараз працює людина, наскільки важливе те, як вона ставиться до своїх обов’язків та того, як їх виконання впливає на оточуючих.
На етапі працевлаштування пошукач може передумати влаштовуватися в конкретну компанію. Як відмовити роботодавцю, сказати «ні» професійно? З’ясовуємо разом з Jobs.ua.
Займаючись власним бізнесом, на певному етапі постають питання: розвивати особистий бренд чи ні? Давайте з’ясуємо це. І поговоримо заодно про таку важливу річ, як залучення команди для досягнення кращих результатів.
Вас приваблює виробництво фільмів, мрієте працювати в кіноіндустрії? Зверніть увагу на цікаві професії зі світу кіно.
Українські видавництва публікують чимало цікавих новинок в жанрі нонфікшн. Нещодавно ми писали про цікаві книги для представників творчої індустрії, а в цій добірці пропонуємо вашій увазі нонфікшн-новинки для менеджерів.
Читайте найважливіші поради для успішного старту в ролі керівника.