Одна з помилок, властивих людям, – схильність брати на себе занадто багато зобов'язань, що з часом призводить до розчарування. В житті, як на шведському столі, ви можете спробувати все, що захочете, але не робіть цього одночасно. Визначати пріоритети – непросте завдання. Але, як то кажуть, «якщо ви не навчитеся знаходити життєві пріоритети, за вас це зробить хтось інший». Jobs.ua пропонує поговорити про пріоритети з книгою «Чому ніхто не розповів мені це в 20? Інтенсив з пошуку себе в цьому світі».
Один з підходів щодо вибору пріоритету – поглянути на свій список обов'язкових справ, розподіливши його на те, що потрібно зробити і що ви хочете зробити.
• Легко сказати «так» тому, що вам потрібно і що ви хочете робити, скажімо, піти на зустріч з близьким другом.
• Легко сказати «ні» тому, що необов'язково і не хочеться робити, наприклад, йти на зустріч, яка безпосередньо не пов'язана з вашою роботою.
• Треба сказати «так» тим справам, які потрібно зробити, хоч і не хочеться, наприклад, заповнити рахунки або винести сміття.
• Найскладніші рішення стосуються того, чого ви хочете, але що необов'язково повинні робити. Іноді перспектива настільки приваблива, що ви можете в кінці кінців сказати «так», навіть якщо доведеться затратити чималу кількість часу.
Важливо навчитися говорити «ні», коли в глибині душі ти знаєш, що у тебе немає часу, навіть якщо можливість вкрай приваблива. Автору такої пропозиції можна написати лист такого змісту: «Велике спасибі за чудову нагоду. Мені б дуже хотілося взяти в цьому участь, але не виходить. І будь ласка, ні в якому разі не думайте, що відсутність часу – відсутність інтересу». Це коротке повідомлення підкреслює, як високо ви цінуєте запрошення, й відкриває двері до співпраці в майбутньому, а також допомагає зберігати фокус на найважливіші речі, не відволікаючись на все блискуче і привабливе. Наприклад, коли піджимає час, скажімо, настає термін здачі важливого проекту, все інше ви відкладаєте убік.
Ви завжди можете знайти інноваційні шляхи для поєднання роботи і захоплення. Візьмемо наприклад, Ферн Мандельбаум, вона займається венчурним фінансуванням. Резонно припустити, що бізнес-леді проводить всі ділові зустрічі в офісі. Однак насправді Ферн – запекла спортсменка, тому, якщо хтось захоче обговорити з нею новий проект, він повинен бути готовий відправитися на напружене тренування. Кожен її знайомий знає, що на зустріч краще йти в кросівках і з пляшкою води. На думку Ферн, такий метод ведення переговорів – відмінний засіб для того, щоб дізнатися про потенційний об'єкт фінансування й заодно насолодитися свіжим повітрям і спортом.
Отже, не беріть на себе занадто багато, щоб не розчаровуватися самим і не розчаровувати тих, хто на вас розраховує. А ще розрахуйте, скільки часу у вас йде на те, що потрібно, і на те, що хочеться робити, й неодмінно визначте свої пріоритети, поки за вас цього не зробив хтось інший.
На співбесіді важливо виділитися з-поміж інших пошукачів, здобути статус головного претендента на вакансію. Як це зробити? Портал Jobs.ua пропонує розглянути банальні відповіді на співбесідах, яких краще уникати.
Зберігати гостроту розуму впродовж життя конче необхідно, хоч і нелегко, якщо людина не розвивається і не тренує свій мозок. То як її тренувати, цю ліниву конячку під назвою Розум?
Портал з працевлаштування Jobs.ua підготував для вас добірку курйозних випадків зі світу великого бізнесу, коли отримати великі статки можуть цілком випадкові люди.
Останні десятиліття чимало українців шукали кращого життя в Європі, щоб конвертувати свої знання і навички у високу зарплату. Проте в самій Європі з кваліфікованою робочою силою не все так безхмарно. З’ясовуємо разом із Jobs.ua, в чому полягає суть проблеми і як європейці намагаються цьому запобігти.
Чимало людей бояться іти в ІТ, бо вважають, що для опанування професії розробника потрібно знати ледь не вищу математику. Це хибна думка, та сьогодні поговоримо не про це, а про затребувані й добре оплачувані професії в 2025 році. А кодити якщо й доведеться, то на вельми базовому рівні.