UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Шукачу
  4. Все про резюме
  5. Кілька способів правильно розставити пріоритети

Кілька способів правильно розставити пріоритети

29.06.2020 1494
Кілька способів правильно розставити пріоритети

Кілька способів правильно розставити пріоритети

29.06.2020     1494

Одна з помилок, властивих людям, – схильність брати на себе занадто багато зобов'язань, що з часом призводить до розчарування. В житті, як на шведському столі, ви можете спробувати все, що захочете, але не робіть цього одночасно. Визначати пріоритети – непросте завдання. Але, як то кажуть, «якщо ви не навчитеся знаходити життєві пріоритети, за вас це зробить хтось інший». Jobs.ua пропонує поговорити про пріоритети з книгою «Чому ніхто не розповів мені це в 20? Інтенсив з пошуку себе в цьому світі».

Потрібно і не хочу

Один з підходів щодо вибору пріоритету – поглянути на свій список обов'язкових справ, розподіливши його на те, що потрібно зробити і що ви хочете зробити.

• Легко сказати «так» тому, що вам потрібно і що ви хочете робити, скажімо, піти на зустріч з близьким другом.

• Легко сказати «ні» тому, що необов'язково і не хочеться робити, наприклад, йти на зустріч, яка безпосередньо не пов'язана з вашою роботою.

• Треба сказати «так» тим справам, які потрібно зробити, хоч і не хочеться, наприклад, заповнити рахунки або винести сміття.

• Найскладніші рішення стосуються того, чого ви хочете, але що необов'язково повинні робити. Іноді перспектива настільки приваблива, що ви можете в кінці кінців сказати «так», навіть якщо доведеться затратити чималу кількість часу.

Відсутність часу не значить відсутність інтересу

Важливо навчитися говорити «ні», коли в глибині душі ти знаєш, що у тебе немає часу, навіть якщо можливість вкрай приваблива. Автору такої пропозиції можна написати лист такого змісту: «Велике спасибі за чудову нагоду. Мені б дуже хотілося взяти в цьому участь, але не виходить. І будь ласка, ні в якому разі не думайте, що відсутність часу – відсутність інтересу». Це коротке повідомлення підкреслює, як високо ви цінуєте запрошення, й відкриває двері до співпраці в майбутньому, а також допомагає зберігати фокус на найважливіші речі, не відволікаючись на все блискуче і привабливе. Наприклад, коли піджимає час, скажімо, настає термін здачі важливого проекту, все інше ви відкладаєте убік.

Ви завжди можете знайти інноваційні шляхи для поєднання роботи і захоплення. Візьмемо наприклад, Ферн Мандельбаум, вона займається венчурним фінансуванням. Резонно припустити, що бізнес-леді проводить всі ділові зустрічі в офісі. Однак насправді Ферн – запекла спортсменка, тому, якщо хтось захоче обговорити з нею новий проект, він повинен бути готовий відправитися на напружене тренування. Кожен її знайомий знає, що на зустріч краще йти в кросівках і з пляшкою води. На думку Ферн, такий метод ведення переговорів – відмінний засіб для того, щоб дізнатися про потенційний об'єкт фінансування й заодно насолодитися свіжим повітрям і спортом.

Отже, не беріть на себе занадто багато, щоб не розчаровуватися самим і не розчаровувати тих, хто на вас розраховує. А ще розрахуйте, скільки часу у вас йде на те, що потрібно, і на те, що хочеться робити, й неодмінно визначте свої пріоритети, поки за вас цього не зробив хтось інший.

Читайте також

  • Зник інтерес до роботи? Ось поради, як підвищити мотивацію21 лютий, 2025

    Не кожну роботу можна виконувати механічно й рутинно, не піклуючись про мотивацію, натхнення й інші високі матерії. Як діяти в ситуації, коли дійсно зник інтерес до роботи? З’ясовуємо, як підвищити мотивацію, щоб ваша професійна діяльність отримала «друге дихання».

  • Гроші, гени, здоров’я: вміння заробляти передається в спадок?19 лютий, 2025

    Недавнє комплексне дослідження, яке здійснила низка університетів з усього світу, виявила цікаву річ: зв’язок між генами людини, її здоров’ям і вмінням заробляти гроші. Розбираємося разом із Jobs.ua, в чому полягає суть дослідження, і яке значення воно має для кожного з нас.

  • Що запитати в кандидата, щоб отримати його «так»?17 лютий, 2025

    Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.

  • Чому ми полишаємо вивчення англійської на пів дорозі?14 лютий, 2025

    Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.

  • Ключові тренди на робочому місці, які формуватимуть 2025 рік12 лютий, 2025

    Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.


↑ Вгору