Як дізнався Jobs.ua, згідно з даними, які були отримані фахівцями відомого кадрового порталу «охотників за головами», роботодавці цінують гумор та намагаються шукати кадри, які мають таке ж саме почуття.
Наприклад, «веселі маркетологи»- найбільш потрібні у своєї сфері діяльності. Дослідники запевняють, що 22% усіх вакансій, які мають «почуття гумору» у якості побажань до кандидатів, припадає саме на професії маркетологів.
Вакансії для менеджерів з продажів, яким потрібно мати почуття гумору склали 17%, «веселі IT-фахівці - 13%, «кадровики» та адмінперсонал отримали таких вакансій, по 7%.
Регіонально, попит на шукачів із почуттям гумору склад такий рейтинг.
Перше місце сягнула столиця України. Саме тут більш за все подібних вакансій. Далі розташувалися Харків та Миколаїв, на другому та третьому місцях «рейтингу», відповідно.
Щодо вакансій, які акцентували увагу на професійні здібності кандидатів, то за інформацією дослідників, таких нарахували лише 8%.
Ловіть чудову добірку для працівників креативної індустрії, щоб навчитися черпати ідеї практично нізвідки.
На співбесіді важливо виділитися з-поміж інших пошукачів, здобути статус головного претендента на вакансію. Як це зробити? Портал Jobs.ua пропонує розглянути банальні відповіді на співбесідах, яких краще уникати.
Зберігати гостроту розуму впродовж життя конче необхідно, хоч і нелегко, якщо людина не розвивається і не тренує свій мозок. То як її тренувати, цю ліниву конячку під назвою Розум?
Портал з працевлаштування Jobs.ua підготував для вас добірку курйозних випадків зі світу великого бізнесу, коли отримати великі статки можуть цілком випадкові люди.
Останні десятиліття чимало українців шукали кращого життя в Європі, щоб конвертувати свої знання і навички у високу зарплату. Проте в самій Європі з кваліфікованою робочою силою не все так безхмарно. З’ясовуємо разом із Jobs.ua, в чому полягає суть проблеми і як європейці намагаються цьому запобігти.