Можна скільки завгодно говорити про побуду командної роботи, але якщо вона не працює на практиці або не приносить відповідних результатів, то це справжня проблема як для кожного з членів команди, так і для керівника. З цього є декілька шляхів виходу: міняти членів команди або міняти командний вид роботи на самостійний. Але в будь-якому випадку керівник повинен добре розбиратися чому командна робота не спрацювала і як її налагодити.
Отже, якщо ви, як керівник, зрозуміли, що командна робота не працює відповідно і хочете її якось вдосконалити, то перше з чого необхідно розпочати - розібратися в причинах, щоб надалі їх видалити. Однією з найпопулярніших причин є невміння налагодити стосунки в межах команди. Таким чином, члени команди лаяться, постійно виясняють відносини та вносять хаос в виконання завдань та досягнення цілей. Ще однією проблемою може стати невірно підібрані спеціалісти за професійним рівнем. Хтось з членів може не дотягувати в своєму професійному рівні, тому може загальмувати процес виконання завдань. І остання причина - невірно вибрана форма роботи колектвива над завданням самим керівником - «командна». Де-які завдання не потребують командної форми роботи, можуть виконуватись кождним спеціалістом особисто. Якщо ви точно знаєте причину, то зможете налагодити командну роборту відповідно.
Щоб командна робота працювала на користь всієї компанії, необхідно правильно оганізувати її. По-перше, кожен член команди повинен виконувати свою відповідну роль. Тому повинен знати чітко свої обов’язки та завдання. По-друге, сам керівник команди повинен знати які цілі і результати в кінці командна робота повинна досягти. Така людина дуже тонко повинна відчувати кожне відхилення від курсу команди і вміти відредагувати цей напрямок. Ніщо так не згуртовує колектив, ніж мітинги та наради, на яких члени команди можуть не тільки поділитися своїми успіхами, а й винести проблемні питання на рішення. По-третє, керівник команди повинен бути компететним та надавати допомогу кожному члену, якщо той просить. І останнє, щоб вдосконало була організована командна робота, керівник повинен надати максимальну кількість всіх ресурсів для досягення мети.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?
Jobs.ua хоче підтримати Кращих Роботодавців і розширити можливості Шукачам роботи у важку хвилину, тому продовжує працювати в галузі працевлаштування та зберігає знижки і можливість безкоштовного розміщення вакансій для роботодавців.