Можна скільки завгодно говорити про побуду командної роботи, але якщо вона не працює на практиці або не приносить відповідних результатів, то це справжня проблема як для кожного з членів команди, так і для керівника. З цього є декілька шляхів виходу: міняти членів команди або міняти командний вид роботи на самостійний. Але в будь-якому випадку керівник повинен добре розбиратися чому командна робота не спрацювала і як її налагодити.
Отже, якщо ви, як керівник, зрозуміли, що командна робота не працює відповідно і хочете її якось вдосконалити, то перше з чого необхідно розпочати - розібратися в причинах, щоб надалі їх видалити. Однією з найпопулярніших причин є невміння налагодити стосунки в межах команди. Таким чином, члени команди лаяться, постійно виясняють відносини та вносять хаос в виконання завдань та досягнення цілей. Ще однією проблемою може стати невірно підібрані спеціалісти за професійним рівнем. Хтось з членів може не дотягувати в своєму професійному рівні, тому може загальмувати процес виконання завдань. І остання причина - невірно вибрана форма роботи колектвива над завданням самим керівником - «командна». Де-які завдання не потребують командної форми роботи, можуть виконуватись кождним спеціалістом особисто. Якщо ви точно знаєте причину, то зможете налагодити командну роборту відповідно.
Щоб командна робота працювала на користь всієї компанії, необхідно правильно оганізувати її. По-перше, кожен член команди повинен виконувати свою відповідну роль. Тому повинен знати чітко свої обов’язки та завдання. По-друге, сам керівник команди повинен знати які цілі і результати в кінці командна робота повинна досягти. Така людина дуже тонко повинна відчувати кожне відхилення від курсу команди і вміти відредагувати цей напрямок. Ніщо так не згуртовує колектив, ніж мітинги та наради, на яких члени команди можуть не тільки поділитися своїми успіхами, а й винести проблемні питання на рішення. По-третє, керівник команди повинен бути компететним та надавати допомогу кожному члену, якщо той просить. І останнє, щоб вдосконало була організована командна робота, керівник повинен надати максимальну кількість всіх ресурсів для досягення мети.
Не кожну роботу можна виконувати механічно й рутинно, не піклуючись про мотивацію, натхнення й інші високі матерії. Як діяти в ситуації, коли дійсно зник інтерес до роботи? З’ясовуємо, як підвищити мотивацію, щоб ваша професійна діяльність отримала «друге дихання».
Недавнє комплексне дослідження, яке здійснила низка університетів з усього світу, виявила цікаву річ: зв’язок між генами людини, її здоров’ям і вмінням заробляти гроші. Розбираємося разом із Jobs.ua, в чому полягає суть дослідження, і яке значення воно має для кожного з нас.
Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.
Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.
Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.