UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Шукачу
  4. Все про резюме
  5. Коли командна робота не працює на практиці

Коли командна робота не працює на практиці

13.07.2019 373Автор: Лоліта Платошкіна
Коли командна робота не працює на практиці

Коли командна робота не працює на практиці

13.07.2019     373Автор: 

Можна скільки завгодно говорити про побуду командної роботи, але якщо вона не працює на практиці або не приносить відповідних результатів, то це справжня проблема як для кожного з членів команди, так і для керівника. З цього є декілька шляхів виходу: міняти членів команди або міняти командний вид роботи на самостійний. Але в будь-якому випадку керівник повинен добре розбиратися чому командна робота не спрацювала і як її налагодити.

Отже, якщо ви, як керівник, зрозуміли, що командна робота не працює відповідно і хочете її якось вдосконалити, то перше з чого необхідно розпочати - розібратися в причинах, щоб надалі їх видалити. Однією з найпопулярніших причин є невміння налагодити стосунки в межах команди. Таким чином, члени команди лаяться, постійно виясняють відносини та вносять хаос в виконання завдань та досягнення цілей. Ще однією проблемою може стати невірно підібрані спеціалісти за професійним рівнем. Хтось з членів може не дотягувати в своєму професійному рівні, тому може загальмувати процес виконання завдань. І остання причина - невірно вибрана форма роботи колектвива над завданням самим керівником - «командна». Де-які завдання не потребують командної форми роботи, можуть виконуватись кождним спеціалістом особисто. Якщо ви точно знаєте причину, то зможете налагодити командну роборту відповідно.

Як організувати командну роботу?

Щоб командна робота працювала на користь всієї компанії, необхідно правильно оганізувати її. По-перше, кожен член команди повинен виконувати свою відповідну роль. Тому повинен знати чітко свої обов’язки та завдання. По-друге, сам керівник команди повинен знати які цілі і результати в кінці командна робота повинна досягти. Така людина дуже тонко повинна відчувати кожне відхилення від курсу команди і вміти відредагувати цей напрямок. Ніщо так не згуртовує колектив, ніж мітинги та наради, на яких члени команди можуть не тільки поділитися своїми успіхами, а й винести проблемні питання на рішення. По-третє, керівник команди повинен бути компететним та надавати допомогу кожному члену, якщо той просить. І останнє, щоб вдосконало була організована командна робота, керівник повинен надати максимальну кількість всіх ресурсів для досягення мети.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору