RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Все о работе
  4. Ваше здоровье
  5. Коли все дістало: що нас дратує на роботі та як з цим справлятися

Коли все дістало: що нас дратує на роботі та як з цим справлятися

27.11.2021 1261Автор: Лоліта Платошкіна
Коли все дістало: що нас дратує на роботі та як з цим справлятися

Коли все дістало: що нас дратує на роботі та як з цим справлятися

27.11.2021     1261Автор: 

Шукаючи нове місце роботи, здобувачі приділяють значну увагу мікроклімату всередині колективу, а також команді, з якою доведеться працювати рука об руку довгий час. Але, на жаль, немає такого ідеального робочого місця, щоб все і всі не дратували час от часу. Всі ми люди, і трапляються періодично такі ситуації, що можуть вивести з рівноваги будь-якого стійкого емоційно спеціаліста.

Проведені американськими вченими дослідження показали, що більше половини робітників при виникненні дратівливої ситуації на роботі, намагаються тримати емоції під контролем, і тільки 13% провокують конфлікти. До речі, вченими вже дана назва цьому явищу - desk rage, в значенні прояв крайньої агресії на роботі. Jobs.ua допомагає розібратися, за якими причинами вас може почати бісити все на роботі.

Чому вас все бісить на робочому місці?

Ви перенапружились. Це найчастіша причина, і як реакція - ваша роздратованість у спілкуванні з колегами, керівниками в особистому спілкуванні чи при вирішенні робочих питань. Важкий був тиждень, чи важкі останні пів року, складний проєкт, який ви намагаєтесь довести до кінця, а паралельно накладаються додаткові завдання чи особисті проблеми - все може стати спусковим механізмом для дестабілізації вашої психіки й імунної системи. Вирішенням є гарний відпочинок від напруження.

Ви хворієте. І це непробачна причина. Якщо ви захворіли, не підставляйте під загрозу своє життя й життя своїх колег, а також вашу нервову систему. Візьміть лікарняний і приділіть собі часу, щоб відновити фізичні ресурси організму. Це буде непоганий початок вирішення проблеми.

У вас вигорання й депресія. Повсякденна монотонна робота більше не приносить наснаги, ви вперлися в стелю професійного розвитку і не бачите подальшого руху. Вигорання само не приходить, триває довго й формує заздрість по відношенню до інших колег. Вирішенням є розібратися, куди далі професійними сходами ви бажаєте йти.

Ви працюєте з токсичними колегами. Вони постійно плетуть інтриги та заговори, підбивають інших на це та формують негативний мікроклімат в колективі. Вирішення: віддалитися та обмежити спілкування з такими колегами, вирішувати тільки робочі питання.

Що робити, якщо вас все дратує на роботі

Якщо ви помітили, що вас почало все дратувати на роботі, то головне дієве правило - робити все, щоб не зірватися на робочому місці. В цьому допоможе поетапний дієвий план:

Назвати проблему без емоцій, описати всі деталі. Ефективно буде робити це письмово, щоб після прочитати та проаналізувати.

Переформулюйте проблему в завдання. (Що зробити, щоб вилікуватись? Взяти лікарняний та відпочити)

Перерахуйте всі перешкоди на шляху вирішення проблем та оцініть, чи в змозі ви вплинути на їх статус.

Визначіть, якими ресурсами володієте, щоб вирішити свою проблему. Можливо, ви давно не брали відпустку, то ви вправі її зажадати у роботодавця.

Встановіть терміни вирішення проблеми та рівень вашого терпіння.

Перейдіть до дій у вирішенні проблем.

І ще декілька порад, що допоможуть вам тримати емоції під контролем, коли вас дратує все, що рухається:

поважайте інших в будь-якій ситуації,

зрозумійте, що ніхто не бажає вам поганого,

не піддавайтесь на провокації,

завжди відкладайте емоції на другий план,

якщо ви потребуєте відреагувати емоційно, вийдіть на перерву з кабінету чи з офісу, відпросіться додому, візьміть вихідний або відпочинте якісно після робочого дня.

Читайте также

  • Бізнес, творчість, штучний інтелект: вчимося зараз, щоб потім не відставати10 Февраль, 2025

    Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.

  • Що не забути взяти на навчання за кордоном? 9 Февраль, 2025

    Нещодавно ми писали, як обрати навчання в магістратурі за кордоном. Сьогодні пропонуємо вашій увазі топову підбірку нагадувань, що взяти з собою, якщо плануєте навчатися в іншій країні.

  • Магістратура за кордоном: де навчатися українцям? 7 Февраль, 2025

    Перед українцями, які планують навчатися в магістратурі за кордоном, постають цілком закономірні питання: в якій країні навчатися, який ВНЗ обрати? Університетів сотні, обрати доведеться один. В цій статті ми розкажемо, на які речі треба передусім звернути увагу українцям, які хочуть навчатися в магістратурі за кордоном.

  • Адаптуємось на новій роботі: найдієвіші поради 5 Февраль, 2025

    А ви знали, що адаптацію персоналу поділяють на первинну і вторинну? Якщо ні, в цій статті з’ясовуємо відмінності між ними. А також розказуємо найдієвіші поради, як швидко адаптуватися на новій роботі.

  • Як успішно запустити YouTube-канал в 2025 році? 3 Февраль, 2025

    YouTube пропонує безліч можливостей для зростання і заробітку. Але тільки якщо знати, що робити. Нещодавно ми писали, як зацікавити дитину фрилансом, а сьогодні повідаємо корисні поради, як успішно запустити власний YouTube-канал в 2025 році.


↑ Наверх