Шукаючи нове місце роботи, здобувачі приділяють значну увагу мікроклімату всередині колективу, а також команді, з якою доведеться працювати рука об руку довгий час. Але, на жаль, немає такого ідеального робочого місця, щоб все і всі не дратували час от часу. Всі ми люди, і трапляються періодично такі ситуації, що можуть вивести з рівноваги будь-якого стійкого емоційно спеціаліста.
Проведені американськими вченими дослідження показали, що більше половини робітників при виникненні дратівливої ситуації на роботі, намагаються тримати емоції під контролем, і тільки 13% провокують конфлікти. До речі, вченими вже дана назва цьому явищу - desk rage, в значенні прояв крайньої агресії на роботі. Jobs.ua допомагає розібратися, за якими причинами вас може почати бісити все на роботі.
Ви перенапружились. Це найчастіша причина, і як реакція - ваша роздратованість у спілкуванні з колегами, керівниками в особистому спілкуванні чи при вирішенні робочих питань. Важкий був тиждень, чи важкі останні пів року, складний проєкт, який ви намагаєтесь довести до кінця, а паралельно накладаються додаткові завдання чи особисті проблеми - все може стати спусковим механізмом для дестабілізації вашої психіки й імунної системи. Вирішенням є гарний відпочинок від напруження.
Ви хворієте. І це непробачна причина. Якщо ви захворіли, не підставляйте під загрозу своє життя й життя своїх колег, а також вашу нервову систему. Візьміть лікарняний і приділіть собі часу, щоб відновити фізичні ресурси організму. Це буде непоганий початок вирішення проблеми.
У вас вигорання й депресія. Повсякденна монотонна робота більше не приносить наснаги, ви вперлися в стелю професійного розвитку і не бачите подальшого руху. Вигорання само не приходить, триває довго й формує заздрість по відношенню до інших колег. Вирішенням є розібратися, куди далі професійними сходами ви бажаєте йти.
Ви працюєте з токсичними колегами. Вони постійно плетуть інтриги та заговори, підбивають інших на це та формують негативний мікроклімат в колективі. Вирішення: віддалитися та обмежити спілкування з такими колегами, вирішувати тільки робочі питання.
Якщо ви помітили, що вас почало все дратувати на роботі, то головне дієве правило - робити все, щоб не зірватися на робочому місці. В цьому допоможе поетапний дієвий план:
Назвати проблему без емоцій, описати всі деталі. Ефективно буде робити це письмово, щоб після прочитати та проаналізувати.
Переформулюйте проблему в завдання. (Що зробити, щоб вилікуватись? Взяти лікарняний та відпочити)
Перерахуйте всі перешкоди на шляху вирішення проблем та оцініть, чи в змозі ви вплинути на їх статус.
Визначіть, якими ресурсами володієте, щоб вирішити свою проблему. Можливо, ви давно не брали відпустку, то ви вправі її зажадати у роботодавця.
Встановіть терміни вирішення проблеми та рівень вашого терпіння.
Перейдіть до дій у вирішенні проблем.
І ще декілька порад, що допоможуть вам тримати емоції під контролем, коли вас дратує все, що рухається:
поважайте інших в будь-якій ситуації,
зрозумійте, що ніхто не бажає вам поганого,
не піддавайтесь на провокації,
завжди відкладайте емоції на другий план,
якщо ви потребуєте відреагувати емоційно, вийдіть на перерву з кабінету чи з офісу, відпросіться додому, візьміть вихідний або відпочинте якісно після робочого дня.
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.