Те украинские предприниматели, которые работали с 1 января 1998 года по 31 декабря 2003 года, и платили за этот период необходимые налоги, оказывается, рисковали «потерять свой стаж за этот период. Государство просто не могло засчитать такой стаж по вопиющей причине. Архивы за этот период оказались утерянными.
К слову сказать, соответствующие органы занимаются поисками виновников до сих пор, однако, Кабинет министров Украины нашел возможность, как разрешить создавшуюся ситуацию.
В октябре этого года, Кабмин предложил такие нормы правил, касающихся начисления пенсии для физических лиц, занимающихся предпринимательством, при которых предпринимателям будут засчитаны спорные периоды с использованием «упрощенной системы налогообложения», например, фиксированного налога.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.