Те украинские предприниматели, которые работали с 1 января 1998 года по 31 декабря 2003 года, и платили за этот период необходимые налоги, оказывается, рисковали «потерять свой стаж за этот период. Государство просто не могло засчитать такой стаж по вопиющей причине. Архивы за этот период оказались утерянными.
К слову сказать, соответствующие органы занимаются поисками виновников до сих пор, однако, Кабинет министров Украины нашел возможность, как разрешить создавшуюся ситуацию.
В октябре этого года, Кабмин предложил такие нормы правил, касающихся начисления пенсии для физических лиц, занимающихся предпринимательством, при которых предпринимателям будут засчитаны спорные периоды с использованием «упрощенной системы налогообложения», например, фиксированного налога.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?