RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Все о работе
  4. Личные качества на работе
  5. Налагодження робочих процесів у воєнні часи

Налагодження робочих процесів у воєнні часи

31.07.2022 303Автор: Лоліта Платошкіна
Налагодження робочих процесів у воєнні часи

Налагодження робочих процесів у воєнні часи

31.07.2022     303Автор: 

Сьогодні кожний з нас намагається бути в курсі подій, бути поруч з близькими та продовжувати працювати, допомагати країні економічно. Багато хто вже повернувся до роботи дистанційно чи частково, проте налагодження робочих процесів вимагає більше часу та енергії.

Jobs.ua рекомендує налагодити комфортний робочий процес за умови війни, щоб бути більш корисним та ефективним навіть в кризових ситуаціях. Тим паче, що від нас так само очікують ту ж саму продуктивність, що була до війни, не зважаючи на стрес, з яким ми продовжуємо зіштовхуватись щодня.  

Як налагодити власну ефективність під час війни

Якщо ви взяли собі за мету налагодити власну продуктивність, то робіть це не за рахунок безпеки чи морального стану, а за рахунок власної дисципліни. Тому, в першу чергу, будьте уважними до себе, свого організму та психологічного стану. 

Визначте власний темп і нарощуйте його

Розпочніть з визначення власного темпу роботи. Не вимагайте від себе більшого чи абсолютного повернення власної продуктивності. Враховуйте й той час, що буде уходити на відволікання під час повітряних тривог тощо. Якщо ви маєте на меті наростити власний темп роботи, то робіть це поступово, додаючи у власний розклад ще одну таску різного рівня складності. Так будете розуміти, що готові нарощувати темпи далі.

Плануйте тиждень, вчіться вкладатися в дедлайни

Намагайтесь планувати свій тиждень, розписуючи завдання. До речі, в цьому непогано допомагають мітинги команди, де ви разом плануєте свою подальшу роботу. Командна робота тим й цінна, що кожний учасник виконую свою частину роботу і залежить від іншого, тобто стимулює робити швидше і вкладатися в певні строки. 

Розподіляйте роботу на прості й складні завдання

Розподіл роботи на прості й складні завдання дозволить вам правильно оцінювати власний час та зусилля, грамотно планувати день. Застосовуючи принципи встановлення складності та першочерговості завдань, ви зможете радикально змінити хід робочого дня, щоб максимально ефективно проводити час працюючи.

Визначіться чого вам не вистачає в роботі чи заважає

Щоб налагодити робочі процеси, ви повинні відчувати комфорт і ніщо вас не повинно турбувати. Якщо ви постійно відчуваєте дискомфорт в роботі, це працює зворотно: дратує, зменшує вашу продуктивність, віднімає час. Визначіться, що вам заважає, або чого не вистачає в повсякденній роботі, можливо, вас підводить техніка чи люди. Проте більшість незручностей цілком можна виправити чи усунути. Зверніться до офіс-менеджера для розв'язання цього питання, він допоможе.

Дозуйте інформаційний серфінг

Дозуйте власний інформаційний серфінг. Це віднімає багато часу, нервів й зусиль. Проте будьте в курсі подій і завжди залишайтесь на зв’язку. Наприклад, зменшіть перевірку соцмереж та месенджерів під час роботи. 

Якісно відпочивайте та робіть перерви

Розмежуйте час для роботи та відпочинку. Щоб добре працювати, відпочинок повинен бути якісний і активний. Навіть перерви під час роботи та на обід повинні допомагати вам відволіктись та зайнятися чимось корисним: робіть фізичні вправи або вправи для очей. Все це піде на користь.

Контролюйте та налагоджуйте робочі процеси навіть під час війни, щоб бути ефективним та корисним для себе, команди, компанії, країни.

Читайте также

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 Ноябрь, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 Ноябрь, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 Октябрь, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 Сентябрь, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 Сентябрь, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


↑ Наверх