В опросе приняли участие 115 тыс. человек из 33 стран мира.
Чаще всего соискатели работы лгут о своей зарплате. Однако даже несмотря на все приукрашивания образа, 48% опрошенных были не уверены, что их резюме представило их хорошо, 40% процентов усомнились в положительном результате и лишь 12% оказались уверены, что резюме "преподносит" их в лучшем свете.
53% респондентов сказали, что по их ощущениям они проходят собеседования успешно, тогда как 5% считают, что неуспешны на интервью, и еще 42% сомневаются в результате. Мужчины выражали большую уверенность в успехе во время собеседования, чем женщины.
Несмотря на то, что задача успешно пройти собеседование может выглядеть пугающе, это, по мнению кандидатов, не самая негативная сторона процесса найма на работу. Самой неприятной частью процесса устройства на работу, отмеченной 46% респондентов, оказалось "ожидание обратной связи от компании-работодателя".
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?