Не встигли українці звикнути до нового Закону про працю, як на порозі з’являються додаткові оновлення, що стосуються, як власників бізнесів, так й найманих українських робітників.
За інформацією Jobs.ua, Верховна Рада, сьогодні розглянула низку змін, що дозволять застосувати новий режим роботи підприємств, збільшити частку платників єдиного податку, прибрати ПДВ на імпорт медичних апаратів й ліків, для найменшого негативного впливу від задіяної карантинної паузи.
Нововведення містяться у законопроекті за номером 3275, що був зареєстрований зведеною групою народних депутатів від різних фракцій: "Голос", "Батьківщина", "Європейська солідарність", "Слуга народу". Серед надважливого у законопроекті – зміни, що треба застосувати до наступних аспектів економіки України.
Згідно з правками, норму податків на прибуток мають розширити для підприємців, що сплачують єдиний податок. Тепер, залишатися у першій групі платників податку, щоб сплачувати за комерційну діяльність фіксовані 210,2 гривні, зможуть не лише ті, хто має річний доход до 300 000 грн, а й підприємці, в котрих ця сума не перебільшує 1 000 000 (мільйон) гривень на рік.
Друга група платників податків буде починатися з доходу підприємців від 1,5 до 5 млн гривень протягом року.
Також, українці, що працюють офіційно отримують право на повернення частини податку на прибуток, у разі, якщо вони витрачали гроші на своє (або рідних) лікування, освіту чи, навіть, іпотеку. Цього року, такий перелік причин має бути розширений, щоб частину податку могли повернути й ті, хто допомагає медичним закладам протидіючим поширенню коронавірусу.
Частково компенсують наступні витрати:
Для обчислення компенсації створено спеціальну формулу: сума витрачених коштів × 18%.
Важливо й те, що отримати таку компенсацію зможуть громадяни України, які придбали все необхідне лише в українських вітчизняних компаніях.
Необхідності сплати ПДВ позбавляться фінансові операції по ввезенню на державну територію товарів, відзначених Кабміном, лікарських засобів, медичних виробів та обладнання, якщо доведено, що це все було застосовано для боротьби з поширенням пандемії або для лікування хворих.
Роботодавці отримали право визначати необхідність переходу на гнучкий графік роботи. Проте, такі зміни у роботі, можуть відбуватися лише після узгодження роботодавцем нововведень з працівником чи працівниками.
Також, гнучкий графік має складатися з частини часу, який робітник повинен провести у присутності на робочому місці. Загальний робочий час розбиватиметься на частини за згодою сторін трудових відношень. Наприклад, кілька годин вранці, кілька годин ввечері, тощо.
Окрім цього, графік робочих змін дозволять визначати самим працівникам за умови, що норма по годинах праці, буде витримана.
При дистанційній роботі, робітники розподілятимуть робочий час на свій розсуд, на них не мають поширюватися правила внутрішнього трудового розпорядку, якщо це не було заздалегідь передбачено в їх трудових договорах.
У разі вимушеного безробіття в період карантину, офіційно оформленому працівнику мають виплачувати 2/3 встановленого окладу. Ті робітники, хто частково втратив доходи через ситуацію з карантином, можуть заявлятися на компенсацію згідно «з частковим безробіттям». При цьому, спеціальна заява на компенсацію до Фонду соціального страхування, має надаватися лише їх роботодавцем, який фактично виплачуватиме таку допомогу власними коштами підприємства.
Більш докладнішу інформацію про нововведення законопроекту № 3275 можна відшукати на офіційному інтернет-ресурсі Верховної Ради України.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.