Счастье каждого сотрудника в компании связано, прежде всего, с его комфортным пребыванием на рабочем месте. Сюда относятся и взаимоотношения с коллективом, и размер заработной платы, а также социальный пакет, который работодатель готов предложить своему сотруднику. Сам руководитель компании должен быть заинтересован в том, чтобы сделать работу сотрудников максимально приятной и радостной. Поэтому сегодня говорим о том, как работодателю сделать сотрудников счастливыми.
Финансовое положение больших компаний предоставляет больше возможностей и способов мотивации сотрудников. В этом и заключается преимущества работы специалистов в таких компаниях. Такие корпорации могут позволить себе устраивать корпоративы, праздники, доставлять обеды за счет компании. Это приятное дополнение к социальному пакету работника.
Среднему бизнесу и мелким компаниям приходится экономить на такой роскоши и лишать специалистов подобных плюшек. Вместо этого они подбирают более доступные и бюджетные способы мотивации сотрудников. Говоря о коллективных бюджетных способах мотивации, стоит взять на вооружение следующие:
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.