В срезе показателей всех сфер трудового рынка рост зарплат в столице составил 3%. А в некоторых сферах достиг подъема на 10-27% по сравнению с показателями конца минувшего года.
Аналитики портала отмечают, что такие позитивные тенденции не могут не радовать. "Ведь цифры говорят о том, что уровень зарплат на трудовом рынке столицы постепенно достигает докризисного уровня", - утверждают рекрутеры.
Средняя з/п в январе 2010 г. (грн.)
Банки и финансы = 3600
Бухгалтерский учет, аудит = 3730
Гостиничній бизнес, туризм = 3330
Дизайн, полиграфия = 3820
HR. Кадровые службы = 3780
IT: Управление, проектирование = 6300
IT:разработка веб-предложений = 7820
IT:разработка ПО = 9300
IT:Администраторы ОС и БД = 3930
Консалтинг, тренинги, образование = 4100
Лингвистика, переводы = 3650
Логистика, транспорт, авто = 3740
Маркетинг, реклама, PR = 3870
Медицина, ветеринария = 5480
Недвижимость = 5410
Охрана, безопасность = 2500
СМИ, Издательство = 3620
Промышленность, производство = 4510
Рестораны, питание = 2960
Секретариат, офис = 2750
Страхование = 4820
Строительство, архитектура = 4360
Сфера обслуживания = 3460
Телекоммуникации и связь = 3060
Топ-менеджмент = 6520
Торговля, продажи = 4280
Шоу-бизнес, мода, развлечения = 4780
Юриспруденция = 3250
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.