З основними моментами, які стосуються переїзду в іншу країну, можна ознайомитися зі статті Що таке релокейт і чи готові ви до нього. А в даній публікації портал з працевлаштування Jobs.ua пропонує вам розглянути основні моменти, які стосуються релокейту в одну з найпівденніших країн Європи – прекрасної та спекотної Іспанії.
Прибувши в Іспанію, одразу ж займіться оформленням тимчасового прихистку. А все тому, що від моменту подання заяви до її розгляду може минути до півтора місяця. А оскільки перебувати в Іспанії із закордонним паспортом можна до 3 місяців, тягнути з оформленням таких документів не потрібно.
Тимчасовий прихисток дозволить вам перебувати в цій країні від одного до трьох років. Серед інших переваг – право на проживання, доступ до ринку праці, надання соціальної та медичної допомоги. Оформляється цей статус у центрі прийомі біженців чи в центрах для інтернованих осіб. В поліцію краще не звертатися, бо процедура може затягнутися надовго.
Стосовно фінансів – якщо все-таки вирішили зупинити свій вибір на Іспанії, обирайте для проживання менш популярні міста, ніж Барселону чи Мадрид. Тут усе значно дорожче, ніж, приміром, в Аліканте чи Валенсії. Якщо говорити про Валенсію, для більш-менш комфортного життя вам доведеться щомісяця витрачати близько тисячі євро. Оренда житла «потягне» в районі 600 євро (це на одну людину), харчування – близько 200 євро, і таку ж суму «заберуть» інші витрати (кав’ярня, проїзд в транспорті тощо).
Що стосується житла. Якщо ви готові заплатити за оренду помешкання одразу, не звертаючись за допомогою до благодійних організацій, скористайтеся сервісами «Airbnb», «Idealista» чи подібних до них. Звісно, є ще швидший спосіб – напряму звернутися до рієлторів, але рієлтору потрібно буде заплатити за перший та останній місяць проживання, і зазвичай помісячно знайти житло не вийде. Як правило, одразу на пів року.
Зверніть увагу на те, що оренда житла в курортний сезон стрімко зростає. Тому краще підшукувати житло вже зараз, ще до настання червня. Далі ціни зростають приблизно вдвічі.
(*на титульній світлині – одна зі старовинних вуличок Севільї.)
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?