Люди, которые умеют держать себя в руках, как правило, пользуются в обществе особым уважением. Однако психологи не советуют слишком усердно сдерживать свои чувства – это может "подточить" человека изнутри. Если напряжение не получит разрядки, последствия могут быть довольно плачевными – вплоть до инфарктного состояния. Правильное выражение недовольства способствует хорошей эмоциональной разрядке.
Простые правила решения конфликтных ситуаций помогут вам оставаться на высоте в решение деловых вопросов.
Первое правило. Не предпринимайте решительных действий, находясь в состоянии аффекта. Сделайте паузу и приведите чувства в порядок. Не стоит высказывать то, о чем вы можете пожалеть в дальнейшем. Человеку, проявляющему агрессию, скорее всего, ответят тем же.
Второе правило. Не надо выяснять отношения публичным способом, надеясь получить поддержку окружающих – бурное проявление эмоций вряд ли вызовет одобрение, а объект вашего негодования на людях станет сопротивляться наверняка.
Третье правило. Свои претензии четко аргументируйте, иначе они могут быть восприняты как ваш каприз или проявление обычного недружелюбия.
Четвертое правило. Постарайтесь оценить ситуацию трезво и выяснить, что именно стало источником раздражения. Очень часто наше раздражение – это плод личных переживаний и представлений.
Пятое правило. Мысли выражайте честно и прямо, стараясь использовать понятный собеседнику язык, и не показывая своего превосходства.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.