RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Соискателю
  4. Прием на работу
  5. Ознаки того, що ви працевлаштувалися в гідну компанію

Ознаки того, що ви працевлаштувалися в гідну компанію

22.07.2021 551
Ознаки того, що ви працевлаштувалися в гідну компанію

Ознаки того, що ви працевлаштувалися в гідну компанію

22.07.2021     551

Нова робота – це завжди певний рівень стресу. Хтось більше хвилюється, хтось менше, але всім нам хочеться сподобатися майбутнім колегам і роботодавцю, чи не так? Крім цього, прийти працювати в чужу для себе компанію – це можна сприймати як своєрідний вихід із зони комфорту. Коротше, з якого боку не поглянь – причин для хвилювання предостатньо.

І поряд з цими моментами ми свідомо чи несвідомо задаємось питанням – а в достойну компанію я потрапив/потрапила? Чи справді тут все так чудово, як розказував мені ейчар на співбесіді? Адже часто трапляється так, що підводні камінці – а то й добрячі каменюки – виявляються вже в процесі роботи. І нікому з нас не хочеться згаяти безцінний час свого життя в компанії, у якій не цінують своїх працівників. Тому давайте виділимо ті характерні ознаки, які свідчать про те, що ви працевлаштувалися в гідну компанію.

Компанія має добру репутацію

Перед тим, як влаштуватися в ту чи іншу компанію, ви ж поцікавилися про неї в Інтернеті? Можливо, опитали знайомих чи друзів, які працювали там? Якщо компанія турбується про свою репутацію, то відгуки, безсумнівно, будуть практично позитивними. Чому «практично позитивними»? Бо завжди – завжди! – знайдеться людина, якій не вгодиш. Але якщо в компанії більше 90% чудових відгуків, це свідчить про те, що ви працевлаштувалися в хорошу компанію.

Компанія сповідує максимальну прозорість

І тут усе зрозуміло. Якщо компанія, в яку ви влаштувалися чи тільки плануєте це зробити, турбується про своїх працівників, вона з моменту першого знайомства демонструватиме відкритість і прозорість. Але як це розпізнати? Давайте пройдемося по окремим пунктам.

  • Ви успішно пройшли співбесіду, і ейчар компанії надсилає вам весь список документів, які їм потрібно. Якщо щось незрозуміло, він терпляче вислухає і ще раз усе роз’яснить. Так і повинно бути, бо краще перепитати і одразу все з’ясувати, ніж потім червоніти, бо не так щось зрозуміли. Це стосується також ейчара, який теж повинен все перепитати у вас і з’ясувати (якщо йому теж щось незрозуміло), щоб потім не виникало неприємних моментів.
  • Жодних порушень чинного законодавства України в процесі прийняття на роботу апріорі не може бути. Поміркуйте самі – якщо компанія намагатиметься обійти певні закони, коли прийматиме вас на роботу, то про яку чесність і відкритість можна говорити далі? Тоді будьте готові, що в такій компанії ви не один раз зіткнетеся з подібними випадками.
  • Кожен етап працевлаштування повинен відбуватися під наглядом відповідного співробітника, який відповідає за цю ділянку роботи. Це інспектор з кадрів чи інший працівник, який працює у відділі управління персоналом.


Кадри - це кадри

Якщо ви бачите, що працівники компанії дотримуються усіх цих пунктів – будьте певні, ви працевлаштувалися в гідну компанію.

Система адаптації нових працівників – не тільки на словах, а й на ділі

Це означає, що з першого дня роботи до вас ставляться як до повноцінного члена колективу. Як це проявляється не на словах, а на ділі? Це виявляється наступним чином: ваше робоче місце оснащене як годиться, системний адміністратор приходить і налаштовує ваш обліковий запис, роз’яснює інші нюанси. Така увага до вас – це хороший знак, бо тільки так ви зможете швидше адаптуватися в колективі і приступити до виконання своїх прямих обов’язків.

Ще одна ознака того, що ви працевлаштувалися в гідну компанію – до вас направляють ментора чи ейчара, до якого ви завжди можете звернутися з робочими питаннями, а вони детально і ґрунтовно все вам роз’яснять і допоможуть. Це нормально: зрештою, так і повинно бути. Бо в порядній компанії чудово розуміють, що від швидкості вашої адаптації напряму залежатиме ваша подальша продуктивність в компанії. А, значить, і продуктивність компанії в цілому.

Ігровий елемент

Компанії, які вміють налагодити ефективний комунікаційний процес, активно впроваджують ігровий елемент в практику адаптації нових співробітників. Якщо вам пропонують пройти якийсь жартівливий квест, щоб таким чином ви отримали своєрідну «ініціацію», або ж пропонують пройтися по усім пунктам «карти новачка» (підписатися на акаунти в соцмережах, отримати фірмову чашку і перепустку) – це означає, що в компанії дбають про своїх людей. Ігровий елемент завжди зближує людей – чи то в дитячому віці, чи то в дорослому.

П'ять рукостискань

Швидка інтеграція в портфель сервісів компанії

Що це означає? Кожна компанія володіє певним набором програм та інших інструментів, через які здійснює свою діяльність, зберігає дані і опрацьовує масиви інформації. Це й аналітичні інструменти, чи програми для спілкування з клієнтами, і т.д. Чим швидше вас інтегрують у розуміння усіх цих процесів і програм, які використовуються в роботі компанії, тим легше буде і вам, і вашому керівництву.

Сюди можемо також віднести ознайомлення з корпоративною етикою компанії, її традиціями і пам’ятними датами. Також вважайте, що в гідній компанії наприкінці першого робочого дня з вами обов’язково поспілкується ваш ментор. Поцікавиться, як минув день, чи маєте все необхідне для роботи, чи добре почувалися протягом цього дня.

Гідна компанія інвестує в своїх співробітників

Гідна компанія цінує працівників, і особливо – перспективних, які мають талант в тій чи іншій сфері діяльності. Керівництво такої компанії розуміє, що конкуренти теж не дрімають, і за цінним співробітником хедхантери можуть розгорнути справжнє полювання, переманюючи до себе вищою зарплатою, кращими умовами для особистісного розвитку і т.д.

Толерантність, гендерна рівність і не тільки

А ще – ейджизм, повага до протилежної статі, ваших релігійних вподобань і т.д. До речі, саме тому й титульне зображення для цієї статті підібране невипадкове. Рукостискання – це символ приязного ставлення, символ того, що до вас віднесуться в компанії як до рівного, незважаючи на колір шкіри, гендер чи вік. Для жінок це теж дуже важливе питання, адже кожній представниці прекрасної статі буде приємно працювати з колегами, які поважають її як особистість, а не розглядають виключно як об’єкт сексуальних домагань. Жодна жінка, яка поважає себе і свої приватні кордони, не зможе почуватися в такій ситуації комфортно.

Тому ці важливі моменти – теж чудова ознака того, що ви працевлаштувалися в гідну компанію.

Увага здоров’ю працівника

Якщо працівник часто хворіє, це суцільні збитки для компанії. Тому в таких компаніях розуміють, що кожного працівника потрібно забезпечити медичним страхуванням. А що входить в пакет медстрахування, які медпослуги пропонує компанія за свій рахунок (чи, можливо, вона їх тільки частково покриває) – обов’язково поцікавтеся в ейчара ще на етапі співбесіди. Це питання надзвичайно актуальне в наш час, чи не так? Зрештою, це питання у всі часи не повинно втрачати актуальності.

Чудово, якщо в медпакет входитимуть безкоштовні сеанси масажу та фізіотерапії. Стосовно вакцинації теж варто поцікавитися. А втім, у такій компанії вам самі все розкажуть. Ще на етапі співбесід.

Звичайно, також можемо віднести сюди і зручну кухню для обідів, і кімнату відпочинку, де можна пограти на приставці чи в пінг-понг. Якщо компанія дійсно турбується про здоров’я працівників, вам обов’язково запропонують відвідувати безкоштовно нехай і невеликий, але фітнес-зал. А скільки для «залізного щастя» потрібно, скажіть на милість? Штанга зі стійкою, лавка для жиму, трохи різнокаліберних гантелей, скакалка, м’яч для фітнесу – і вже можна зекономити на відвідуванні тренажерного залу, а заощаджені таким чином гроші краще витратити… ну це ви вже самі вирішуйте, куди вам краще витратити зекономлені кошти.

Читайте также

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 Сентябрь, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 Сентябрь, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».

  • Піднімайся і йди30 Август, 2024

    Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?

  • Розміщення вакансій на сайті Jobs.ua19 Август, 2024

    Jobs.ua хоче підтримати Кращих Роботодавців і розширити можливості Шукачам роботи у важку хвилину, тому продовжує працювати в галузі працевлаштування та зберігає знижки і можливість безкоштовного розміщення вакансій для роботодавців.

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 Декабрь, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

↑ Наверх