RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Все о работе
  4. Ваше здоровье
  5. Переутомление во время работы опасно повышает давление

Переутомление во время работы опасно повышает давление

10.07.2008 648

Об этом предупреждают врачи из Университета штата Алабама /США/. При чрезмерном утомлении и слабости лучше отложить дела, поскольку дальнейшее изнурение организма приводит к серьёзным перепадам артериального давления.

Специалисты поясняют, что когда уставший человек продолжает расценивать свои силы, как достаточные для выполнения тех или иных задач, кровяное давление резко повышается и остаётся высоким, пока работа не выполнена. Такой сердечно-сосудистый ответ отрицательно сказывается на здоровье, приводя к гипертонии и сердечной болезни.

Переутомляться чрезвычайно опасно для организма, говорят американские медики. По их словам, это относится и к выполнению учебных заданий школьниками или студентами, и к чрезмерной активности при выполнении рабочих обязанностей, и к домашней уборке, и к любым другим действиям. Не надо переоценивать свои физические возможности и работать до износа - последствия подобной усердности потенциально опасны для здоровья, предостерегают терапевты.

Читайте также

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 Ноябрь, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 Ноябрь, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 Ноябрь, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 Октябрь, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 Сентябрь, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.


↑ Наверх