UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Ваше здоров'я
  5. Переутомление во время работы опасно повышает давление

Переутомление во время работы опасно повышает давление

10.07.2008 647

Об этом предупреждают врачи из Университета штата Алабама /США/. При чрезмерном утомлении и слабости лучше отложить дела, поскольку дальнейшее изнурение организма приводит к серьёзным перепадам артериального давления.

Специалисты поясняют, что когда уставший человек продолжает расценивать свои силы, как достаточные для выполнения тех или иных задач, кровяное давление резко повышается и остаётся высоким, пока работа не выполнена. Такой сердечно-сосудистый ответ отрицательно сказывается на здоровье, приводя к гипертонии и сердечной болезни.

Переутомляться чрезвычайно опасно для организма, говорят американские медики. По их словам, это относится и к выполнению учебных заданий школьниками или студентами, и к чрезмерной активности при выполнении рабочих обязанностей, и к домашней уборке, и к любым другим действиям. Не надо переоценивать свои физические возможности и работать до износа - последствия подобной усердности потенциально опасны для здоровья, предостерегают терапевты.

Читайте також

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 листопад, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.


Часто шукають

↑ Вгору