RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Соискателю
  4. Советы соискателю
  5. Поради претендентам: критерії адекватного роботодавця

Поради претендентам: критерії адекватного роботодавця

23.07.2022 425Автор: Лоліта Платошкіна
Поради претендентам: критерії адекватного роботодавця

Поради претендентам: критерії адекватного роботодавця

23.07.2022     425Автор: 

Готуючись до співбесіди здобувач намагається відшукати більше інформації про роботодавця та компанію. Це не тільки корисно для першої зустрічі з майбутніми можливими роботодавцями, але й потрібно задля власного захисту та безпеки від фейкових чи нечесних вакансій. На жаль, пошук та отримання інформації про компанію в мережі - не є запорукою адекватного роботодавця. Щоб зрозуміти чи підходить вам керівник, компанія, команда, система роботи, треба попрацювати місяць або декілька до офіційного працевлаштування, адже саме тоді починається повноцінна співпраця та занурення в роботу з усією відповідальністю.

Jobs.ua зібрав для вас поради, які допоможуть вам фільтрувати роботодавців, які запрошують вас на співбесіду та до співпраці. Що допоможе при перших зустрічах та перших місяців роботи зрозуміти адекватність роботодавця та його наміри.

Адекватність роботодавця можна оцінювати вже з перших етапів співбесіди. Зверніть особливу увагу про що говорить з вами HR під час телефонної розмови та що просить від вас. Ставте під сумнів прохання надати скани будь-яких документів чи фотографій або виконання тестових завдань без попередньої зустрічі. Під час ділової зустрічі прислухайтесь до того, що каже співробітник, як він поводиться і які ставить завдання перед новим співробітником на перші тижні роботи. Адже бувають і такі випадки, коли роботодавці крім заявлених умов праці, нав’язують додаткові, які зовсім не входять в перелік обов’язків посади на ринку праці.

Критерії адекватного роботодавця

Запам’ятайте наступні критерії адекватного роботодавця, щоб відвести від себе можливість потрапити до подібного типу компаній.

Чесність та відвертість головні критерії

Головним критерієм міцних стосунків між співробітниками та роботодавцем завжди буде залишатись відвертість та чесність. Якщо ви прийшли на одні умови співпраці, а вам нав’язують ще купу, то це перший дзвіночок придивитися до чесності роботодавця. З цього моменту зосередьте увагу на наступних моментах: чи виконує він інші обіцянки, чи працевлаштовує вас офіційно, чи вчасно виплачує заробітну плату, чи дотримується він випробувального строку, після якого повинен вас працевлаштувати офіційно.

співбесіда

Знає, що хоче від співробітника

Адекватний роботодавець знає, що хоче від співробітника. Тому якщо ви чуєте від роботодавця чітко визначені умови співпраці, що він абсолютно адекватно і правильно визначає потребу в спеціалісті на цьому етапі роботи, то знайте, йому можна довіряти. Найчастіше у таких роботодавців навіть є чіткий план та очікування від робітника на перші тижні чи навіть місяці.

Пропонує чесну оплату праці

Не соромтесь виясняти на першій зустрічі з роботодавцем всі деталі, що пов’язані з заробітною платою, починаючи з її розмірів, закінчуючи датами виплати. Обов’язково уточнюйте про розмір заробітної плати на випробувальному терміні, а також після. Забуваючи уточнити цю інформацію, роботодавець має змогу використати це проти вас та закріпити ту суму, що ви обговорювали на співбесіді не на випробувальний термін, а після.

Поважає роботу співробітників

Адекватний роботодавець поважає роботу співробітників та свою власну. А тому і пропонувати заробітну плату буде конкурентну на ринку праці. Він чітко розуміє, що мотивує кожного співробітника і може запропонувати йому відповідні нематеріальні стимули мотивації. Але це також можливість сказати дякую за роботу.

Комфорт співробітників й турбота

Адекватний роботодавець розуміє, що співробітників нічим не можна втримати на місці ніж найкращими умовами праці, дружнім колективом, демократичними цінностями. Здобувачі й самі відмічають, що комфорт на робочому місці - одним з головних критеріїв вибору місця працевлаштування. Звісно, не всі компанії можуть дозволити собі та запропонувати співробітникам офіси з простором для відпочинку, проте можна запропонувати додаткові плюшки, що стануть такою собі турботою від роботодавця: премії, фрукти в офісі, корисне печиво тощо.

Якщо ваша співбесіда проходить онлайн, й, на жаль, ви не знаєте, як виглядає офіс, то розпитайте про цю деталь роботодавця та уточніть про ваше особисте місце в офісі.

Дотримується закону та актів

Уникайте компанії, які якось пов’язані з незаконними діями або порушують Закон. Якщо ви помітили шахрайство зі сторони роботодавця, намагайтесь відмовитись від подібної роботи та залишити таке місце роботи.

Також звертайте увагу на наступні фрази від роботодавця під час співбесіди:

  • “Ми на ринку декілька років” або “Ми - молода компанія”, “Ми - стартап”.
  • “Нам потрібен спеціаліст, щоб міг закрити цю задачу”.
  • “Нам терміново потрібен робітник”.
  • “У нас ще багато кандидатів”.
  • “Команда у нас невелика, але дружня”.



Читайте также

  • Вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!23 Декабрь, 2024

    Дорогі партнери, колеги, друзі!

    Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!


  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua23 Декабрь, 2024

    Шановні клієнти!
    Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 Декабрь, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 Декабрь, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 Декабрь, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.


↑ Наверх