Побудова здорової ефективної комунікації між керівником та підлеглими — не тільки важлива навичка сьогодення, а й невіддільна частина здорового робочого мікроклімату всередині компанії. До того ж це ще одна можливість впливати на власний кар’єрний ріст через побудову доброзичливих відносин з керівником. На жаль, немає єдиного правильного шаблону спілкування з колегами, що призведе вас до успіху. Однак, маючи уявлення щодо типу управління керівника, його психологічних звичок та особливості поведінки, можна налагодити та підтримати доброзичливі стосунки з директором. Сьогоднішня стаття на Jobs.ua присвячена саме темі побудові відносин з керівником та корисним лайфхакам, які можна використати, щоб досягти в цьому успіху.
Перший крок до побудови позитивних стосунків з керівником — дізнатися стиль та особливості управління директора. Хто ваш керівник: лояльний демократ, неприпинний контролер, безжальний агресор, добродушний психолог, байдужий невидимка? Якщо ви досі не знаєте, яким стилем у роботі керується директор, то обов’язково проаналізуйте його методи управління. Це допоможе вам в роботі уникнути багатьох непорозумінь, а також навчитися співіснувати з керівником у комфорті для обох сторін.
Другий крок — навчитися виражати свої почуття та потреби вчасно, спокійно, доречно. І все це обов’язково дотримуючись певних умов:
Третій крок — вчасний чесний фідбек. Уявіть собі, що завдяки вчасним чесним фідбекам від співробітників можна покращити умови роботи команди та збільшити розмір прибутку до 10 %. Головне, дотримуйтесь наступних правил зворотного зв’язку:
Четвертий крок — будьте ефективним, пропонуйте рішення. Приходьте до керівника з проблемами, якщо плануєте їх вирішити або якщо у вас уже є варіанти їх розв’язання. Пропонуйте декілька на вибір, так існує вірогідність, що директор вибере щось одне, ніж відмовить взагалі.
П’ятий крок — з’ясуйте, в якому вигляді керівник краще сприймає інформацію. Хтось робить це тільки усно, хтось у вигляді звітів, хтось у формі таблиць та статистики. Надайте керівнику інформацію у такий спосіб та в такому форматі, в якому він максимально добре її засвоїть.
Не забувайте й про інші можливі способи взаємодії з керівником, які здатні покращити вашу комунікацію. Завдяки опитуванню на сайті ми склали їх список:
18 % — шукаю спільну мову та інтереси, щоб мати спільні теми для розмов,
45 % намагаються одразу показати свою відповідальність та самостійність в роботі,
18 % — дотримуються корпоративних правил та вкладаються в дедлайни у своїй роботі,
6 % — коли того потребує ситуація, пропонують власну допомогу,
13 % — намагаються одразу окреслити власні кордони.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.