Побудова здорової ефективної комунікації між керівником та підлеглими — не тільки важлива навичка сьогодення, а й невіддільна частина здорового робочого мікроклімату всередині компанії. До того ж це ще одна можливість впливати на власний кар’єрний ріст через побудову доброзичливих відносин з керівником. На жаль, немає єдиного правильного шаблону спілкування з колегами, що призведе вас до успіху. Однак, маючи уявлення щодо типу управління керівника, його психологічних звичок та особливості поведінки, можна налагодити та підтримати доброзичливі стосунки з директором. Сьогоднішня стаття на Jobs.ua присвячена саме темі побудові відносин з керівником та корисним лайфхакам, які можна використати, щоб досягти в цьому успіху.
Перший крок до побудови позитивних стосунків з керівником — дізнатися стиль та особливості управління директора. Хто ваш керівник: лояльний демократ, неприпинний контролер, безжальний агресор, добродушний психолог, байдужий невидимка? Якщо ви досі не знаєте, яким стилем у роботі керується директор, то обов’язково проаналізуйте його методи управління. Це допоможе вам в роботі уникнути багатьох непорозумінь, а також навчитися співіснувати з керівником у комфорті для обох сторін.
Другий крок — навчитися виражати свої почуття та потреби вчасно, спокійно, доречно. І все це обов’язково дотримуючись певних умов:
Третій крок — вчасний чесний фідбек. Уявіть собі, що завдяки вчасним чесним фідбекам від співробітників можна покращити умови роботи команди та збільшити розмір прибутку до 10 %. Головне, дотримуйтесь наступних правил зворотного зв’язку:
Четвертий крок — будьте ефективним, пропонуйте рішення. Приходьте до керівника з проблемами, якщо плануєте їх вирішити або якщо у вас уже є варіанти їх розв’язання. Пропонуйте декілька на вибір, так існує вірогідність, що директор вибере щось одне, ніж відмовить взагалі.
П’ятий крок — з’ясуйте, в якому вигляді керівник краще сприймає інформацію. Хтось робить це тільки усно, хтось у вигляді звітів, хтось у формі таблиць та статистики. Надайте керівнику інформацію у такий спосіб та в такому форматі, в якому він максимально добре її засвоїть.
Не забувайте й про інші можливі способи взаємодії з керівником, які здатні покращити вашу комунікацію. Завдяки опитуванню на сайті ми склали їх список:
18 % — шукаю спільну мову та інтереси, щоб мати спільні теми для розмов,
45 % намагаються одразу показати свою відповідальність та самостійність в роботі,
18 % — дотримуються корпоративних правил та вкладаються в дедлайни у своїй роботі,
6 % — коли того потребує ситуація, пропонують власну допомогу,
13 % — намагаються одразу окреслити власні кордони.
На співбесіді важливо виділитися з-поміж інших пошукачів, здобути статус головного претендента на вакансію. Як це зробити? Портал Jobs.ua пропонує розглянути банальні відповіді на співбесідах, яких краще уникати.
Зберігати гостроту розуму впродовж життя конче необхідно, хоч і нелегко, якщо людина не розвивається і не тренує свій мозок. То як її тренувати, цю ліниву конячку під назвою Розум?
Портал з працевлаштування Jobs.ua підготував для вас добірку курйозних випадків зі світу великого бізнесу, коли отримати великі статки можуть цілком випадкові люди.
Останні десятиліття чимало українців шукали кращого життя в Європі, щоб конвертувати свої знання і навички у високу зарплату. Проте в самій Європі з кваліфікованою робочою силою не все так безхмарно. З’ясовуємо разом із Jobs.ua, в чому полягає суть проблеми і як європейці намагаються цьому запобігти.
Чимало людей бояться іти в ІТ, бо вважають, що для опанування професії розробника потрібно знати ледь не вищу математику. Це хибна думка, та сьогодні поговоримо не про це, а про затребувані й добре оплачувані професії в 2025 році. А кодити якщо й доведеться, то на вельми базовому рівні.