Побудова здорової ефективної комунікації між керівником та підлеглими — не тільки важлива навичка сьогодення, а й невіддільна частина здорового робочого мікроклімату всередині компанії. До того ж це ще одна можливість впливати на власний кар’єрний ріст через побудову доброзичливих відносин з керівником. На жаль, немає єдиного правильного шаблону спілкування з колегами, що призведе вас до успіху. Однак, маючи уявлення щодо типу управління керівника, його психологічних звичок та особливості поведінки, можна налагодити та підтримати доброзичливі стосунки з директором. Сьогоднішня стаття на Jobs.ua присвячена саме темі побудові відносин з керівником та корисним лайфхакам, які можна використати, щоб досягти в цьому успіху.
Перший крок до побудови позитивних стосунків з керівником — дізнатися стиль та особливості управління директора. Хто ваш керівник: лояльний демократ, неприпинний контролер, безжальний агресор, добродушний психолог, байдужий невидимка? Якщо ви досі не знаєте, яким стилем у роботі керується директор, то обов’язково проаналізуйте його методи управління. Це допоможе вам в роботі уникнути багатьох непорозумінь, а також навчитися співіснувати з керівником у комфорті для обох сторін.
Другий крок — навчитися виражати свої почуття та потреби вчасно, спокійно, доречно. І все це обов’язково дотримуючись певних умов:
Третій крок — вчасний чесний фідбек. Уявіть собі, що завдяки вчасним чесним фідбекам від співробітників можна покращити умови роботи команди та збільшити розмір прибутку до 10 %. Головне, дотримуйтесь наступних правил зворотного зв’язку:
Четвертий крок — будьте ефективним, пропонуйте рішення. Приходьте до керівника з проблемами, якщо плануєте їх вирішити або якщо у вас уже є варіанти їх розв’язання. Пропонуйте декілька на вибір, так існує вірогідність, що директор вибере щось одне, ніж відмовить взагалі.
П’ятий крок — з’ясуйте, в якому вигляді керівник краще сприймає інформацію. Хтось робить це тільки усно, хтось у вигляді звітів, хтось у формі таблиць та статистики. Надайте керівнику інформацію у такий спосіб та в такому форматі, в якому він максимально добре її засвоїть.
Не забувайте й про інші можливі способи взаємодії з керівником, які здатні покращити вашу комунікацію. Завдяки опитуванню на сайті ми склали їх список:
18 % — шукаю спільну мову та інтереси, щоб мати спільні теми для розмов,
45 % намагаються одразу показати свою відповідальність та самостійність в роботі,
18 % — дотримуються корпоративних правил та вкладаються в дедлайни у своїй роботі,
6 % — коли того потребує ситуація, пропонують власну допомогу,
13 % — намагаються одразу окреслити власні кордони.
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?