RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Все о работе
  4. Личные качества на работе
  5. Поради щодо побудови міцних та ефективних стосунків з керівником

Поради щодо побудови міцних та ефективних стосунків з керівником

8.12.2023 454Автор: Лоліта Платошкіна
Поради щодо побудови міцних та ефективних стосунків з керівником

Поради щодо побудови міцних та ефективних стосунків з керівником

8.12.2023     454Автор: 

Побудова здорової ефективної комунікації між керівником та підлеглими — не тільки важлива навичка сьогодення, а й невіддільна частина здорового робочого мікроклімату всередині компанії. До того ж це ще одна можливість впливати на власний кар’єрний ріст через побудову доброзичливих відносин з керівником. На жаль, немає єдиного правильного шаблону спілкування з колегами, що призведе вас до успіху. Однак, маючи уявлення щодо типу управління керівника, його психологічних звичок та особливості поведінки, можна налагодити та підтримати доброзичливі стосунки з директором. Сьогоднішня стаття на Jobs.ua присвячена саме темі побудові відносин з керівником та корисним лайфхакам, які можна використати, щоб досягти в цьому успіху.

П'ять кроків щодо побудови міцних та ефективних стосунків з керівником

Перший крок до побудови позитивних стосунків з керівником — дізнатися стиль та особливості управління директора. Хто ваш керівник: лояльний демократ, неприпинний контролер, безжальний агресор, добродушний психолог, байдужий невидимка? Якщо ви досі не знаєте, яким стилем у роботі керується директор, то обов’язково проаналізуйте його методи управління. Це допоможе вам в роботі уникнути багатьох непорозумінь, а також навчитися співіснувати з керівником у комфорті для обох сторін.

Другий крок — навчитися виражати свої почуття та потреби вчасно, спокійно, доречно. І все це обов’язково дотримуючись певних умов:

  • нейтральний тон та об’єктивні факти,
  • ваші справжні почуття та емоції,
  • потреби, що вас турбують,
  • чітке й позитивно налаштоване прохання без інтонації вимоги.

Третій крок — вчасний чесний фідбек. Уявіть собі, що завдяки вчасним чесним фідбекам від співробітників можна покращити умови роботи команди та збільшити розмір прибутку до 10 %. Головне, дотримуйтесь наступних правил зворотного зв’язку:

  1. не обговорюйте та не вивалюйте на керівника одразу купу проблем,
  2. не переходьте на особисте,
  3. виберіть найкращий час для обговорення проблем,
  4. продумайте декілька способів розв’язання проблем.

Четвертий крок — будьте ефективним, пропонуйте рішення. Приходьте до керівника з проблемами, якщо плануєте їх вирішити або якщо у вас уже є варіанти їх розв’язання. Пропонуйте декілька на вибір, так існує вірогідність, що директор вибере щось одне, ніж відмовить взагалі.

П’ятий крок — з’ясуйте, в якому вигляді керівник краще сприймає інформацію. Хтось робить це тільки усно, хтось у вигляді звітів, хтось у формі таблиць та статистики. Надайте керівнику інформацію у такий спосіб та в такому форматі, в якому він максимально добре її засвоїть.

Не забувайте й про інші можливі способи взаємодії з керівником, які здатні покращити вашу комунікацію. Завдяки опитуванню на сайті ми склали їх список:

18 % — шукаю спільну мову та інтереси, щоб мати спільні теми для розмов,

45 % намагаються одразу показати свою відповідальність та самостійність в роботі,

18 % — дотримуються корпоративних правил та вкладаються в дедлайни у своїй роботі,

6 % — коли того потребує ситуація, пропонують власну допомогу,

13 % — намагаються одразу окреслити власні кордони.

Читайте также

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 Ноябрь, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 Октябрь, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 Сентябрь, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 Сентябрь, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».

  • Піднімайся і йди30 Август, 2024

    Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?


↑ Наверх