RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Все о работе
  4. Личные качества на работе
  5. Поради щодо побудови міцних та ефективних стосунків з керівником

Поради щодо побудови міцних та ефективних стосунків з керівником

8.12.2023 475Автор: Лоліта Платошкіна
Поради щодо побудови міцних та ефективних стосунків з керівником

Поради щодо побудови міцних та ефективних стосунків з керівником

8.12.2023     475Автор: 

Побудова здорової ефективної комунікації між керівником та підлеглими — не тільки важлива навичка сьогодення, а й невіддільна частина здорового робочого мікроклімату всередині компанії. До того ж це ще одна можливість впливати на власний кар’єрний ріст через побудову доброзичливих відносин з керівником. На жаль, немає єдиного правильного шаблону спілкування з колегами, що призведе вас до успіху. Однак, маючи уявлення щодо типу управління керівника, його психологічних звичок та особливості поведінки, можна налагодити та підтримати доброзичливі стосунки з директором. Сьогоднішня стаття на Jobs.ua присвячена саме темі побудові відносин з керівником та корисним лайфхакам, які можна використати, щоб досягти в цьому успіху.

П'ять кроків щодо побудови міцних та ефективних стосунків з керівником

Перший крок до побудови позитивних стосунків з керівником — дізнатися стиль та особливості управління директора. Хто ваш керівник: лояльний демократ, неприпинний контролер, безжальний агресор, добродушний психолог, байдужий невидимка? Якщо ви досі не знаєте, яким стилем у роботі керується директор, то обов’язково проаналізуйте його методи управління. Це допоможе вам в роботі уникнути багатьох непорозумінь, а також навчитися співіснувати з керівником у комфорті для обох сторін.

Другий крок — навчитися виражати свої почуття та потреби вчасно, спокійно, доречно. І все це обов’язково дотримуючись певних умов:

  • нейтральний тон та об’єктивні факти,
  • ваші справжні почуття та емоції,
  • потреби, що вас турбують,
  • чітке й позитивно налаштоване прохання без інтонації вимоги.

Третій крок — вчасний чесний фідбек. Уявіть собі, що завдяки вчасним чесним фідбекам від співробітників можна покращити умови роботи команди та збільшити розмір прибутку до 10 %. Головне, дотримуйтесь наступних правил зворотного зв’язку:

  1. не обговорюйте та не вивалюйте на керівника одразу купу проблем,
  2. не переходьте на особисте,
  3. виберіть найкращий час для обговорення проблем,
  4. продумайте декілька способів розв’язання проблем.

Четвертий крок — будьте ефективним, пропонуйте рішення. Приходьте до керівника з проблемами, якщо плануєте їх вирішити або якщо у вас уже є варіанти їх розв’язання. Пропонуйте декілька на вибір, так існує вірогідність, що директор вибере щось одне, ніж відмовить взагалі.

П’ятий крок — з’ясуйте, в якому вигляді керівник краще сприймає інформацію. Хтось робить це тільки усно, хтось у вигляді звітів, хтось у формі таблиць та статистики. Надайте керівнику інформацію у такий спосіб та в такому форматі, в якому він максимально добре її засвоїть.

Не забувайте й про інші можливі способи взаємодії з керівником, які здатні покращити вашу комунікацію. Завдяки опитуванню на сайті ми склали їх список:

18 % — шукаю спільну мову та інтереси, щоб мати спільні теми для розмов,

45 % намагаються одразу показати свою відповідальність та самостійність в роботі,

18 % — дотримуються корпоративних правил та вкладаються в дедлайни у своїй роботі,

6 % — коли того потребує ситуація, пропонують власну допомогу,

13 % — намагаються одразу окреслити власні кордони.

Читайте также

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 Декабрь, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 Декабрь, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 Декабрь, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 Декабрь, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 Ноябрь, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


↑ Наверх