RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Все о работе
  4. Успешный бизнес
  5. Поради, як інтернет-магазинам завоювати міжнародні ринки

Поради, як інтернет-магазинам завоювати міжнародні ринки

28.10.2020 357
Поради, як інтернет-магазинам завоювати міжнародні ринки

Поради, як інтернет-магазинам завоювати міжнародні ринки

28.10.2020     357

Ваш інтернет-магазин «засвітився» на українському ринку – це прекрасно. Але завжди є, куди рости і розвиватися. І наступним кроком може стати успішний вихід на світові ринки. Наявність чіткого плану і розуміння своїх наступних кроків дозволить швидше досягнути цієї мети, а з порадами Jobs.ua, як інтернет-магазинам вийти на міжнародні ринки, ви значно полегшите собі завдання.

Пошук найактуальніших ринків збуту

Звичайно, найперше спадають на думку американський та західно-європейські ринки. Але китайський ринок електронної комерції давно переріс за масштабами американський, хоча з китайським ринком не все так просто, адже вам доведеться зіткнутися з дуже жорсткою конкуренцією з боку місцевих компаній.

Але одним з найоптимальніших підходів можна вважати вихід на інтернет-ринки сусідніх країн (Польща, Чехія, Латвія, Естонія). Чим ближче розташована країна, тим швидше і за дешевшими цінами покупець отримає свій товар.

Місцева аудиторія, аналіз конкурентів та необхідні для цього web-інструменти

Як і в ситуації з вітчизняним ринком, важливо знати дві речі: своїх конкурентів та свою аудиторію. Для пошуку вашої аудиторії чудово підійде Facebook Audience Insights – інструмент від фахівців Фейсбуку, який надасть необхідну інформацію про майбутніх покупців, щоб ви могли створити найбільш релевантну рекламу для приваблення «свого» клієнта.

Для пошуку і аналізу конкурентів підійдуть наступні web-інструменти: SpyFu, SEMrush или Buzzsumo. З їхньою допомогою ви зможете відстежувати «цифрове життя» своїх конкурентів у мережі та відслідковувати профільні новини.

Серед інших корисних і важливих інструментів виділимо наступні:

Facebook Ad Library. Застосовуючи цей інструмент, ви будете бачити, які підходи у рекламі використовують ваші конкуренти;

SimilarWeb проаналізує веб-сайти конкурентів і дасть змогу зрозуміти, які кроки необхідно здійснити, щоб саме ваш сайт потрапляв у топи видачі Google в окремо взятому регіоні.

Адаптація під місцеві реалії

Локалізація інтернет-магазину під реалії конкретної країни – наступне важливе завдання.

Важливо адаптувати ваш контент під місцеву аудиторію. Дослідження показують, що відсутність рідної мови на сайті інтернет-магазину суттєво знижує відвідуваність клієнтів та здійснення можливої покупки. Тому крім англійської версії сайту доведеться локалізувати весь контент під конкретну аудиторію.

Пам’ятайте, що грамотна адаптація інтернет-магазину дозволить йому успішно закріпитися на іноземному ринку. Цьому питанню варто приділити посилену увагу.

Інші важливі моменти

1. Створення місцевої служби підтримки

Щоб забезпечити високу якість обслуговування в країні, мовою якою не володієте, врахуйте наступні поради:

  • Заведіть поштові скриньки під конкретний регіон із заготовленими варіантами відповідей потрібною мовою;
  • Створіть чат-бот із поширеними питаннями і відповідями на них, а також окрему довідкову сторінку на сайті (FAQ) з усіма необхідними роз’ясненнями.

2. Місцева валюта, спосіб оплати

Надайте можливість майбутнім клієнтам розраховуватися місцевою валютою з використанням локальних платіжних систем. Дізнайтеся, яким способам доставки вони надають перевагу.

І не забудьте про місцевий час і дату. Ніби дрібниці, але подібні дрібнички теж відіграють важливу роль в майбутній довірі клієнта до вашого сайту і продукції.

Отже, з найважливішими порадами, як інтернет-магазинам вийти на міжнародні ринки, ви ознайомилися. Сподіваємося, вищенаведені поради допоможуть у просуванні вашого бізнесу в інших країнах. Успіхів у новому 2021 році!

Читайте также

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 Декабрь, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 Декабрь, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 Декабрь, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 Декабрь, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 Ноябрь, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


↑ Наверх