Ваш інтернет-магазин «засвітився» на українському ринку – це прекрасно. Але завжди є, куди рости і розвиватися. І наступним кроком може стати успішний вихід на світові ринки. Наявність чіткого плану і розуміння своїх наступних кроків дозволить швидше досягнути цієї мети, а з порадами Jobs.ua, як інтернет-магазинам вийти на міжнародні ринки, ви значно полегшите собі завдання.
Звичайно, найперше спадають на думку американський та західно-європейські ринки. Але китайський ринок електронної комерції давно переріс за масштабами американський, хоча з китайським ринком не все так просто, адже вам доведеться зіткнутися з дуже жорсткою конкуренцією з боку місцевих компаній.
Але одним з найоптимальніших підходів можна вважати вихід на інтернет-ринки сусідніх країн (Польща, Чехія, Латвія, Естонія). Чим ближче розташована країна, тим швидше і за дешевшими цінами покупець отримає свій товар.
Як і в ситуації з вітчизняним ринком, важливо знати дві речі: своїх конкурентів та свою аудиторію. Для пошуку вашої аудиторії чудово підійде Facebook Audience Insights – інструмент від фахівців Фейсбуку, який надасть необхідну інформацію про майбутніх покупців, щоб ви могли створити найбільш релевантну рекламу для приваблення «свого» клієнта.
Для пошуку і аналізу конкурентів підійдуть наступні web-інструменти: SpyFu, SEMrush или Buzzsumo. З їхньою допомогою ви зможете відстежувати «цифрове життя» своїх конкурентів у мережі та відслідковувати профільні новини.
Серед інших корисних і важливих інструментів виділимо наступні:
Facebook Ad Library. Застосовуючи цей інструмент, ви будете бачити, які підходи у рекламі використовують ваші конкуренти;
SimilarWeb проаналізує веб-сайти конкурентів і дасть змогу зрозуміти, які кроки необхідно здійснити, щоб саме ваш сайт потрапляв у топи видачі Google в окремо взятому регіоні.
Локалізація інтернет-магазину під реалії конкретної країни – наступне важливе завдання.
Важливо адаптувати ваш контент під місцеву аудиторію. Дослідження показують, що відсутність рідної мови на сайті інтернет-магазину суттєво знижує відвідуваність клієнтів та здійснення можливої покупки. Тому крім англійської версії сайту доведеться локалізувати весь контент під конкретну аудиторію.
Пам’ятайте, що грамотна адаптація інтернет-магазину дозволить йому успішно закріпитися на іноземному ринку. Цьому питанню варто приділити посилену увагу.
Щоб забезпечити високу якість обслуговування в країні, мовою якою не володієте, врахуйте наступні поради:
Надайте можливість майбутнім клієнтам розраховуватися місцевою валютою з використанням локальних платіжних систем. Дізнайтеся, яким способам доставки вони надають перевагу.
І не забудьте про місцевий час і дату. Ніби дрібниці, але подібні дрібнички теж відіграють важливу роль в майбутній довірі клієнта до вашого сайту і продукції.
Отже, з найважливішими порадами, як інтернет-магазинам вийти на міжнародні ринки, ви ознайомилися. Сподіваємося, вищенаведені поради допоможуть у просуванні вашого бізнесу в інших країнах. Успіхів у новому 2021 році!
Кризові ситуації через біль і його долання дають потенціал для росту. Розглянемо разом з Jobs.ua, як за допомогою хобі та нових ідей адаптуватися до викликів сьогодення.
Бути захопленим своєю роботою — безумовно, це добре. Прагнути успіху і повсякчас зростати в своїх досягненнях — теж добре. Але чи існує та грань, за якою трудоголізм починає приносити більше шкоди, аніж користі?
Вивчити англійську за допомогою штучного інтелекту за 90 днів — вигадка чи реальність? Відповімо на це питання на порталі працевлаштування Jobs.ua, а заодно розглянемо набір корисних підказок, щоб вивчати іноземну мову швидше, ніж у додатках.
В статті ділимося порадами, в яких сферах діяльності розвивати справу, щоб зацікавити своїм продуктом чи послугами людей, чиї статки вимірюються мільйонами доларів. Мільйонами як мінімум.
Ідеальних кандидатів не буває. Але є ті, що запам’ятовуються рекрутерам і яких вони згадають через багато років. Як стати таким кандидатом, що сподобається роботодавцю, дізнавався Jobs.ua.