Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
    1. Робота в Україні
    2. Публікації про роботу
    3. Все про роботу
    4. Успішний бізнес
    5. Поради, як інтернет-магазинам завоювати міжнародні ринки

    Поради, як інтернет-магазинам завоювати міжнародні ринки

    28.10.2020 99
    Поради, як інтернет-магазинам завоювати міжнародні ринки

    Поради, як інтернет-магазинам завоювати міжнародні ринки

    28.10.2020     99

    Ваш інтернет-магазин «засвітився» на українському ринку – це прекрасно. Але завжди є, куди рости і розвиватися. І наступним кроком може стати успішний вихід на світові ринки. Наявність чіткого плану і розуміння своїх наступних кроків дозволить швидше досягнути цієї мети, а з порадами Jobs.ua, як інтернет-магазинам вийти на міжнародні ринки, ви значно полегшите собі завдання.

    Пошук найактуальніших ринків збуту

    Звичайно, найперше спадають на думку американський та західно-європейські ринки. Але китайський ринок електронної комерції давно переріс за масштабами американський, хоча з китайським ринком не все так просто, адже вам доведеться зіткнутися з дуже жорсткою конкуренцією з боку місцевих компаній.

    Але одним з найоптимальніших підходів можна вважати вихід на інтернет-ринки сусідніх країн (Польща, Чехія, Латвія, Естонія). Чим ближче розташована країна, тим швидше і за дешевшими цінами покупець отримає свій товар.

    Місцева аудиторія, аналіз конкурентів та необхідні для цього web-інструменти

    Як і в ситуації з вітчизняним ринком, важливо знати дві речі: своїх конкурентів та свою аудиторію. Для пошуку вашої аудиторії чудово підійде Facebook Audience Insights – інструмент від фахівців Фейсбуку, який надасть необхідну інформацію про майбутніх покупців, щоб ви могли створити найбільш релевантну рекламу для приваблення «свого» клієнта.

    Для пошуку і аналізу конкурентів підійдуть наступні web-інструменти: SpyFu, SEMrush или Buzzsumo. З їхньою допомогою ви зможете відстежувати «цифрове життя» своїх конкурентів у мережі та відслідковувати профільні новини.

    Серед інших корисних і важливих інструментів виділимо наступні:

    Facebook Ad Library. Застосовуючи цей інструмент, ви будете бачити, які підходи у рекламі використовують ваші конкуренти;

    SimilarWeb проаналізує веб-сайти конкурентів і дасть змогу зрозуміти, які кроки необхідно здійснити, щоб саме ваш сайт потрапляв у топи видачі Google в окремо взятому регіоні.

    Адаптація під місцеві реалії

    Локалізація інтернет-магазину під реалії конкретної країни – наступне важливе завдання.

    Важливо адаптувати ваш контент під місцеву аудиторію. Дослідження показують, що відсутність рідної мови на сайті інтернет-магазину суттєво знижує відвідуваність клієнтів та здійснення можливої покупки. Тому крім англійської версії сайту доведеться локалізувати весь контент під конкретну аудиторію.

    Пам’ятайте, що грамотна адаптація інтернет-магазину дозволить йому успішно закріпитися на іноземному ринку. Цьому питанню варто приділити посилену увагу.

    Інші важливі моменти

    1. Створення місцевої служби підтримки

    Щоб забезпечити високу якість обслуговування в країні, мовою якою не володієте, врахуйте наступні поради:

    • Заведіть поштові скриньки під конкретний регіон із заготовленими варіантами відповідей потрібною мовою;
    • Створіть чат-бот із поширеними питаннями і відповідями на них, а також окрему довідкову сторінку на сайті (FAQ) з усіма необхідними роз’ясненнями.

    2. Місцева валюта, спосіб оплати

    Надайте можливість майбутнім клієнтам розраховуватися місцевою валютою з використанням локальних платіжних систем. Дізнайтеся, яким способам доставки вони надають перевагу.

    І не забудьте про місцевий час і дату. Ніби дрібниці, але подібні дрібнички теж відіграють важливу роль в майбутній довірі клієнта до вашого сайту і продукції.

    Отже, з найважливішими порадами, як інтернет-магазинам вийти на міжнародні ринки, ви ознайомилися. Сподіваємося, вищенаведені поради допоможуть у просуванні вашого бізнесу в інших країнах. Успіхів у новому 2021 році!

    Читайте також

    ↑ Вгору