Карантин в Україні подовжено до 31 липня й уряд затвердив нову Постанову № 500, яка має обумовити максимально безпечний режим роботи компаній та підприємств України у цей період.
Так, рекомендації, що прописані у Постанові наполегливо радять вітчизняним компаніям, які мають таку можливість, використовувати дистанційну роботу співробітників або, застосовувати «гнучкі робочі графіки».
Також, задля уникнення ризикованих скупчень громадян у транспорті міст країни, Кабінетом міністрів з 22 червня по 31 липня (принаймні, поки що), прийнятий наступний режим роботи вітчизняних державних установ:
Кабінетом міністрів України надані рекомендації «іншим органам державної влади, органам місцевого самоврядування та підприємцям» щодо змін робочих графіків на цей період із встановленням початку робочого дню не раніше ніж з 10:00 ранку або пізніше «при можливості» для наступних підприємств країни:
Уряд наполягає на тому, що у випадках, коли це можливо, компанії мають залишати співробітників в режимах віддаленої, дистанційної роботи, для уникнення скупчень людей та обмеження масових контактів громадян.
Прийнята Постанова № 500 має низку прописаних заборон, що діють на означений період (з 22 червня до 31 липня). Наразі, вони забороняють:
надання невідкладної допомоги та допомоги вагітним жінкам, породіллям, новонародженим, страждаючим на онкологічні захворювання пацієнтам, проведення інших невідкладних і термінових заходів, якщо існує значний ризик для життя або здоров’я людини.
Термін дії обмежень та рекомендацій Постанови може змінюватися, враховуючи зміну епідеміологічній ситуації всередині країни.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.