UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Новини України і світу
  4. Новини
  5. Постанова Кабміну України: нові режими роботи підприємств та інші рекмендації на період карантину

Постанова Кабміну України: нові режими роботи підприємств та інші рекмендації на період карантину

25.06.2020 305Автор: Олександр Мавлідінов
Постанова Кабміну України: нові режими роботи підприємств та інші рекмендації на період карантину

Постанова Кабміну України: нові режими роботи підприємств та інші рекмендації на період карантину

25.06.2020     305Автор: 

Карантин в Україні подовжено до 31 липня й уряд затвердив нову Постанову № 500, яка має обумовити максимально безпечний режим роботи компаній та підприємств України у цей період.

Так, рекомендації, що прописані у Постанові наполегливо радять вітчизняним компаніям, які мають таку можливість, використовувати дистанційну роботу співробітників або, застосовувати «гнучкі робочі графіки».

Також, задля уникнення ризикованих скупчень громадян у транспорті міст країни, Кабінетом міністрів з 22 червня по 31 липня (принаймні, поки що), прийнятий наступний режим роботи вітчизняних державних установ:

  • початок роботи органів виконавчої влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування - о 8:00;
  • початок роботи центрів надання адміністративних послуг, органів соціального захисту населення, територіальних органів Пенсійного фонду України - о 10:00.

Кабінетом міністрів України надані рекомендації «іншим органам державної влади, органам місцевого самоврядування та підприємцям» щодо змін робочих графіків на цей період із встановленням початку робочого дню не раніше ніж з 10:00 ранку або пізніше «при можливості» для наступних підприємств країни:

  • підприємств оптової та роздрібної торгівлі;
  • точок ремонту автотранспортних засобів;
  • компаній поштової та кур’єрської діяльності;
  • підприємств «тимчасового розміщення» та організації харчування населення;
  • компаній, що проводять страхову діяльність;
  • закладів освіти;
  • установ надання соціальної допомоги;
  • закладів мистецтва, спорту, розваг та відпочинку.

Уряд наполягає на тому, що у випадках, коли це можливо, компанії мають залишати співробітників в режимах віддаленої, дистанційної роботи, для уникнення скупчень людей та обмеження масових контактів громадян.

Прийнята Постанова № 500 має низку прописаних заборон, що діють на означений період (з 22 червня до 31 липня). Наразі, вони забороняють:

  • перебувати громадянам без одягнутих масок в громадських будівлях та громадському транспорті;
  • знаходитися поза межами житла без документів, які засвідчують особу людини;
  • самовільно залишати місця самоізоляції, обсервації у випадках, коли громадяни мають знаходитися там;
  • відвідувати будь-які навчальні заклади групами понад 10 осіб, окрім узяття участі у ЗНО та деяких вступних іспитів до вищів країни;
  • влаштовувати масові заходи, що передбачають участь більше однієї людини на 5 кв. м площі із дотриманням необхідної дистанція між учасниками не менше 1,5 м;
  • роботу дитячих таборів спорту та відпочинку;
  • перевозку у громадському транспорті людей більше, ніж наявна кількість місць для сидіння;
  • проведення планових заходів госпіталізації, окрім:

надання невідкладної допомоги та допомоги вагітним жінкам, породіллям, новонародженим, страждаючим на онкологічні захворювання пацієнтам, проведення інших невідкладних і термінових заходів, якщо існує значний ризик для життя або здоров’я людини.

Термін дії обмежень та рекомендацій Постанови може змінюватися, враховуючи зміну епідеміологічній ситуації всередині країни.

Читайте також

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 грудень, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 грудень, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 грудень, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 грудень, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 листопад, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


Часто шукають

↑ Вгору