Карантин в Україні подовжено до 31 липня й уряд затвердив нову Постанову № 500, яка має обумовити максимально безпечний режим роботи компаній та підприємств України у цей період.
Так, рекомендації, що прописані у Постанові наполегливо радять вітчизняним компаніям, які мають таку можливість, використовувати дистанційну роботу співробітників або, застосовувати «гнучкі робочі графіки».
Також, задля уникнення ризикованих скупчень громадян у транспорті міст країни, Кабінетом міністрів з 22 червня по 31 липня (принаймні, поки що), прийнятий наступний режим роботи вітчизняних державних установ:
Кабінетом міністрів України надані рекомендації «іншим органам державної влади, органам місцевого самоврядування та підприємцям» щодо змін робочих графіків на цей період із встановленням початку робочого дню не раніше ніж з 10:00 ранку або пізніше «при можливості» для наступних підприємств країни:
Уряд наполягає на тому, що у випадках, коли це можливо, компанії мають залишати співробітників в режимах віддаленої, дистанційної роботи, для уникнення скупчень людей та обмеження масових контактів громадян.
Прийнята Постанова № 500 має низку прописаних заборон, що діють на означений період (з 22 червня до 31 липня). Наразі, вони забороняють:
надання невідкладної допомоги та допомоги вагітним жінкам, породіллям, новонародженим, страждаючим на онкологічні захворювання пацієнтам, проведення інших невідкладних і термінових заходів, якщо існує значний ризик для життя або здоров’я людини.
Термін дії обмежень та рекомендацій Постанови може змінюватися, враховуючи зміну епідеміологічній ситуації всередині країни.
Прояви дискримінації на співбесідах зазвичай не вибиваються зі стандартного кола питань. Хоча іноді HR-спеціалісти можуть і здивувати. Сьогодні з’ясовуємо, як відповідати кандидату в подібних ситуаціях.
Ще в часи пандемії фрилансерські заробітки для багатьох українців стали справжнім порятунком. Відтак чимало батьків усвідомили просту істину: потрібно не лише вчити дітей фінансовій грамотності, а й зацікавлювати дитину фрилансом. Як це робити? Детальніше читайте в статті.
Робочі зустрічі не завжди минають ефективно, бажані результати залежать від низки факторів. Чому так відбувається і як цьому запобігти, — читайте в статті.
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.