Они обнаружили, что психическое состояние "карьеристов" ухудшилось в среднем на 10%, тогда как профилактические визиты к врачу сокращались на 20%, до одного-двух раз в год.
По их мнению, ситуация может усугубляться тем, что люди получившие повышение не находят времени для визитов к врачам. Ученые считают, что чем больше ответственность, тем чаще работник подвержен стрессу, беспокойству и даже депрессии
Раньше считалось, что чем выше занимаемая должность, тем лучше состояние здоровья - как физического, так и психического.
И хотя ученые не нашли прямой связи между физическим здоровьем и продвижением по службе, они заявляют, что на моральное состояние повышение влияет отрицательно. "Продвижение вверх по служебной лестнице - это не всегда хорошо. Как показывает наше исследование, в ходе служебного роста психика людей, занимающих руководящие должности, меняется в худшую сторону. Этим работникам нужна большая поддержка и адекватная подготовка к большей ответственности", - отметил Крис Бойс, один из авторов работы.
hrm.by
Робочі зустрічі не завжди минають ефективно, бажані результати залежать від низки факторів. Чому так відбувається і як цьому запобігти, — читайте в статті.
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.