Творчість – тонка матерія. Якщо немає натхнення творити, сильно не розженешся. Дизайнерам, контент-менеджерам та іншим творчим людям потрібно постійно генерувати нові ідеї, бо це основна складова їхньої професії. Але як зібратися з думками, коли в країні війна і тривожні новини змінюють одна одну? Портал з працевлаштування Jobs.ua спробував розібратися, як представникам творчих професій залишатися в тонусі попри війну.
Справа в тому, що творчим людям, окрім загального стресу через війну, додаються ще й професійні проблеми. І справді – як творити, коли такий жах відбувається навколо? Переживання за близьких людей, непевне майбутнє тільки додає тривожності, а в таких умовах складно придумувати щось нове та оригінальне. Виходить замкнуте коло, з якого непросто вибратися. І ви перебуваєте в цьому замкненому колі, якщо вас щодня турбують питання на кшталт:
Вам це знайомо, чи не так? То що ж робити в цій ситуації?
Важливо збагнути, що неможливо генерувати нові ідеї, керуючись тільки почуттям обов’язку. Пробачте собі постійне переживання негативних емоцій та моменти апатії. Подумайте про те, що ваш душевний біль та відчуття стресу – ознака того, що вам не байдуже; не применшуйте свої переживання тільки через те, що навколо відбувається війна. Тільки так ви маєте шанс вирватися з кола постійних звинувачень самого себе.
Подумайте також про те, наскільки ваша робота важлива. Адже вона дає змогу іншим людям бодай на трохи часу відволіктися від думок про війни. Усміхнутися, зрештою, додати трохи світлих барв у похмуре сьогодення.
Поки ви працюєте і отримуєте заробітну плату, ви допомагаєте економіці. А бізнес, у якому ви задіяні, надає робочі місця, допомагає волонтерам та армії. Хіба ж це не важливо?
Звісно, універсального рецепту тут немає. Кожен по-своєму генерує натхнення і підходить до пошуку нових ідей. І все ж маємо для вас декілька порад.
Не потрібно затягувати з першим завданням. Оберіть найлегше, щоб з чогось почати. І навіть якщо результат не сподобається вам, продовжуйте виконувати завдання. Це потрібно для того, щоб увійти в ритм.
Структуруйте свою роботу. Почніть з найменш креативних завдань, і просувайтеся до таких, які потребують все більше креативу. Таке поступове нарощення творчих зусиль не дасть вашій креативній машині «заглохнути» на пів дорозі. Та й перевантажувати себе не потрібно, бо за один раз навряд чи вийде відновити своє творче бачення.
Підтримка інших людей. Тим, хто працює в команді, радимо звертатися за допомогою до своїх колег. Зараз нам потрібно всіляко підтримувати один одного. Пам’ятайте, що сьогодні важко – вам, а завтра, можливо, буде важко їм. Взаємодопомога і дружня порада допоможуть вам лишатися в тонусі.
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.