RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Соискателю
  4. Советы соискателю
  5. Про що варто пам'ятати під час пошуку роботи?

Про що варто пам'ятати під час пошуку роботи?

23.03.2022 369Автор: Лоліта Платошкіна
Про що варто пам'ятати під час пошуку роботи?

Про що варто пам'ятати під час пошуку роботи?

23.03.2022     369Автор: 

За останні десятиліття процес пошуку роботи змінював підходи до пошуку талановитих спеціалістів. Начебто монотонний процес відбору кадрів став творчою роботою як для роботодавців, так і для здобувачів. Про що сьогодні необхідно пам’ятати, знаходячись в активній фазі пошуку роботи? Jobs.ua підібрали для вас п’ять основних ключових моментів, які слід враховувати кожному сучасному здобувачу. 

Основними важливими козирями спеціаліста під час пошуку роботи є досвід та багаж особистих здібностей, які формують його індивідуальність та харизму для роботодавця. Таким чином кандидати для роботодавців стають не просто спеціалісти з набором професійних навичок, але й люди зі своїми внутрішніми особливостями. Такі спеціалісти приваблюють роботодавців та стають конкурентними серед низки претендентів.

Навчатись упродовж життя

Чи погодитесь ви з думкою, що навчання не закінчується після школи. А враховуючи те, що кожна професія набуває своїх особливих змін кожного року, наявність уміння навчатися впродовж життя робить його конкурентоспроможним. Його наявність говорить про бажання самого працівника не зупинятися на досягнутому, рости професійно навчаючись у найкращих або самонавчатися. Таке уміння також відпрацьовується та виховується дисциплінарно:

  • цікавтесь всім новим в своїй галузі та обговорюйте новинки в команді,
  • дозвольте собі не йти утоптаними доріжками, а відшуковувати нові свіжі підходи до вирішення завдань,
  • ніколи не кажіть це не можливо, шукайте різні варіанти рішень,
  • відстежуйте власний прогрес навчання в повсякденному житті та кар’єрі,
  • нагороджуйте себе за кожний успіх та професійний ріст.

Роботодавці завжди помічають та виділяють спеціалістів з таким неоціненним вмінням вчитися, адже вони сумлінні, працьовиті та мають перспективи росту в компанії.

Критичне мислення

Наявність уміння критичного мислення дає змогу для кожного спеціаліста розширити своє бачення таким чином, щоб найточніше оцінити ситуацію для ухвалення раціонального рішення. В сучасному інформаційному просторі досить важко розрізнити де фейки, а де правда, проте наявність такого уміння дозволяє скористатися цілою системою суджень, щоб самостійно приймати правильні рішення, корисні для співробітника та всієї компанії. Засади критичного мислення такі:

  • нічого не беріть на віру, перевіряйте інформацію,
  • зважайте на мотиви, якими можуть користуватися люди в ситуації,
  • досліджуйте людей та ситуації,
  • не соромтесь задавати питання, будьте допитливими,
  • дозуйте інформацію та встигайте її перевіряти,
  • не вважайте лише свою точку зору вірною,
  • не бійтеся помилятися.

Для того, щоб успішно набути цього уміння та користуватися ним в житті, необхідно включати його використання в різні види робіт.

Інформація про компанію

Йдучи на співбесіду чи працевлаштовуючись, обов’язково дізнайтесь якомога більше про компанію. Проведені опитування співробітників багатьма аналітичними компаніями підтверджують інформацію, що понад 45% звільняються через те, що їх очікування щодо компанії не виправдались. Саме тому пошук та отримання інформації про компанію заздалегідь - найкращий спосіб вберегти себе від таких розчарувань. Для цього обов’язково шукайте інформацію про компанію в Інтернеті, на офіційному сайті компанії, на сайтах відгуків про компанії, в соцмережах. Отримайте повноцінну інформацію: в якій сфері діяльності працює, чим компанія займається, де знаходиться офіс, як про неї відгукуються співробітники, партнери, які її особливості.

Пошук роботи займає час

За даними досліджень середній період пошуку роботи від трьох тижнів до трьох місяців, і не слід про це забувати. І це справді кропітка робота. Це не тільки перевірка нових вакансій від роботодавців та розсилка резюме, на що також потрібен час. Це ще й редагування резюме, якщо потрібно, відповідно вакансії, й комунікація з HR-ами та менеджерами з персоналу, домовленість про співбесіди, походи на співбесіди та виконання тестових завдань, довгі години та дні очікування. Не засмучуйтесь, якщо в перші декілька тижнів запрошень на співбесіди зовсім не буде. Дуже часто трапляється так, що роботодавці спочатку збирають резюме, а тільки потім опрацьовують, обираючи найбільш конкурентних спеціалістів. На що можна витратити вільний час натомість? Звісно ж, на самонавчання, курси, лекції за фахом. Тому наберіться терпіння і чекайте на своє ідеальне запрошення.

Готуйтесь до співбесіди

Більше за всього роботодавці на співбесіді не люблять непідготовленості здобувача. Неприємне, що з другим може трапитись - запізнення. Буває всяке, проте досить не важко продумати час прибуття навіть з усілякими випадковими ситуаціями по дорозі тощо. Але найгірше, коли здобувач запізнюється і не попереджає про це роботодавця, у якого розписана кожна зустріч по годинах. Звісно ж, у кожного роботодавця є очікування від зустрічі з роботодавцем: зрозуміти по співбесіді, що за людина перед ним і наскільки вона підходить компанії. Для цього найкращим буде підготувати якусь коротку про себе промову та свій професійний досвід заздалегідь. Саме здобувач найкращим чином знає своє резюме та його слабкості, тому будьте готові й до каверзних питань за ним. Якщо ви знаєте, що у вас довга перерва в досвіді роботи чи ви щойно звільнились з компанії, обдумайте та підготуйте ґрунтовне та зрозуміле пояснення. 

на співбесіді

Зазначайте вартість своєї роботи

Під час пошуку роботи беріть до уваги той факт, що більшість здобувачів завжди намагаються запропонувати меншу заробітну плату ніж вказана в вакансії. Тому дуже радимо заздалегідь прописувати вартість своїх умінь та обов’язків, що будете виконувати в компанії найближчим часом. А також взяти до уваги, що на випробувальному терміні ваша заробітна плата буде меншою та виникне також потреба обговорити розмір окладу й на випробувальний термін також.

Рекомендаційний лист підвищує шанси

Пам’ятайте й про те, що окрім резюме вагомим підтверджуючим документом для роботодавця є рекомендаційний лист чи рекомендації з минулого місця роботи. Це можливість для вас підтвердити не тільки сам факт вашого досвіду, досягнень, а й вашої чистої чесної репутації.

Бажаємо успіху в пошуку роботи!

Читайте также

  • Магістратура за кордоном: де навчатися українцям? 7 Февраль, 2025

    Перед українцями, які планують навчатися в магістратурі за кордоном, постають цілком закономірні питання: в якій країні навчатися, який ВНЗ обрати? Університетів сотні, обрати доведеться один. В цій статті ми розкажемо, на які речі треба передусім звернути увагу українцям, які хочуть навчатися в магістратурі за кордоном.

  • Адаптуємось на новій роботі: найдієвіші поради 5 Февраль, 2025

    А ви знали, що адаптацію персоналу поділяють на первинну і вторинну? Якщо ні, в цій статті з’ясовуємо відмінності між ними. А також розказуємо найдієвіші поради, як швидко адаптуватися на новій роботі.

  • Як успішно запустити YouTube-канал в 2025 році? 3 Февраль, 2025

    YouTube пропонує безліч можливостей для зростання і заробітку. Але тільки якщо знати, що робити. Нещодавно ми писали, як зацікавити дитину фрилансом, а сьогодні повідаємо корисні поради, як успішно запустити власний YouTube-канал в 2025 році.

  • Найпоширеніші дискримінаційні питання на співбесідах: як діяти, якщо запитують не про роботу29 Январь, 2025

    Прояви дискримінації на співбесідах зазвичай не вибиваються зі стандартного кола питань. Хоча іноді HR-спеціалісти можуть і здивувати. Сьогодні з’ясовуємо, як відповідати кандидату в подібних ситуаціях.

  • Як зацікавити дитину фрилансом?27 Январь, 2025

    Ще в часи пандемії фрилансерські заробітки для багатьох українців стали справжнім порятунком. Відтак чимало батьків усвідомили просту істину: потрібно не лише вчити дітей фінансовій грамотності, а й зацікавлювати дитину фрилансом. Як це робити? Детальніше читайте в статті. 


↑ Наверх