UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Шукачу
  4. Поради шукачу
  5. Про що варто пам'ятати під час пошуку роботи?

Про що варто пам'ятати під час пошуку роботи?

23.03.2022 361Автор: Лоліта Платошкіна
Про що варто пам'ятати під час пошуку роботи?

Про що варто пам'ятати під час пошуку роботи?

23.03.2022     361Автор: 

За останні десятиліття процес пошуку роботи змінював підходи до пошуку талановитих спеціалістів. Начебто монотонний процес відбору кадрів став творчою роботою як для роботодавців, так і для здобувачів. Про що сьогодні необхідно пам’ятати, знаходячись в активній фазі пошуку роботи? Jobs.ua підібрали для вас п’ять основних ключових моментів, які слід враховувати кожному сучасному здобувачу. 

Основними важливими козирями спеціаліста під час пошуку роботи є досвід та багаж особистих здібностей, які формують його індивідуальність та харизму для роботодавця. Таким чином кандидати для роботодавців стають не просто спеціалісти з набором професійних навичок, але й люди зі своїми внутрішніми особливостями. Такі спеціалісти приваблюють роботодавців та стають конкурентними серед низки претендентів.

Навчатись упродовж життя

Чи погодитесь ви з думкою, що навчання не закінчується після школи. А враховуючи те, що кожна професія набуває своїх особливих змін кожного року, наявність уміння навчатися впродовж життя робить його конкурентоспроможним. Його наявність говорить про бажання самого працівника не зупинятися на досягнутому, рости професійно навчаючись у найкращих або самонавчатися. Таке уміння також відпрацьовується та виховується дисциплінарно:

  • цікавтесь всім новим в своїй галузі та обговорюйте новинки в команді,
  • дозвольте собі не йти утоптаними доріжками, а відшуковувати нові свіжі підходи до вирішення завдань,
  • ніколи не кажіть це не можливо, шукайте різні варіанти рішень,
  • відстежуйте власний прогрес навчання в повсякденному житті та кар’єрі,
  • нагороджуйте себе за кожний успіх та професійний ріст.

Роботодавці завжди помічають та виділяють спеціалістів з таким неоціненним вмінням вчитися, адже вони сумлінні, працьовиті та мають перспективи росту в компанії.

Критичне мислення

Наявність уміння критичного мислення дає змогу для кожного спеціаліста розширити своє бачення таким чином, щоб найточніше оцінити ситуацію для ухвалення раціонального рішення. В сучасному інформаційному просторі досить важко розрізнити де фейки, а де правда, проте наявність такого уміння дозволяє скористатися цілою системою суджень, щоб самостійно приймати правильні рішення, корисні для співробітника та всієї компанії. Засади критичного мислення такі:

  • нічого не беріть на віру, перевіряйте інформацію,
  • зважайте на мотиви, якими можуть користуватися люди в ситуації,
  • досліджуйте людей та ситуації,
  • не соромтесь задавати питання, будьте допитливими,
  • дозуйте інформацію та встигайте її перевіряти,
  • не вважайте лише свою точку зору вірною,
  • не бійтеся помилятися.

Для того, щоб успішно набути цього уміння та користуватися ним в житті, необхідно включати його використання в різні види робіт.

Інформація про компанію

Йдучи на співбесіду чи працевлаштовуючись, обов’язково дізнайтесь якомога більше про компанію. Проведені опитування співробітників багатьма аналітичними компаніями підтверджують інформацію, що понад 45% звільняються через те, що їх очікування щодо компанії не виправдались. Саме тому пошук та отримання інформації про компанію заздалегідь - найкращий спосіб вберегти себе від таких розчарувань. Для цього обов’язково шукайте інформацію про компанію в Інтернеті, на офіційному сайті компанії, на сайтах відгуків про компанії, в соцмережах. Отримайте повноцінну інформацію: в якій сфері діяльності працює, чим компанія займається, де знаходиться офіс, як про неї відгукуються співробітники, партнери, які її особливості.

Пошук роботи займає час

За даними досліджень середній період пошуку роботи від трьох тижнів до трьох місяців, і не слід про це забувати. І це справді кропітка робота. Це не тільки перевірка нових вакансій від роботодавців та розсилка резюме, на що також потрібен час. Це ще й редагування резюме, якщо потрібно, відповідно вакансії, й комунікація з HR-ами та менеджерами з персоналу, домовленість про співбесіди, походи на співбесіди та виконання тестових завдань, довгі години та дні очікування. Не засмучуйтесь, якщо в перші декілька тижнів запрошень на співбесіди зовсім не буде. Дуже часто трапляється так, що роботодавці спочатку збирають резюме, а тільки потім опрацьовують, обираючи найбільш конкурентних спеціалістів. На що можна витратити вільний час натомість? Звісно ж, на самонавчання, курси, лекції за фахом. Тому наберіться терпіння і чекайте на своє ідеальне запрошення.

Готуйтесь до співбесіди

Більше за всього роботодавці на співбесіді не люблять непідготовленості здобувача. Неприємне, що з другим може трапитись - запізнення. Буває всяке, проте досить не важко продумати час прибуття навіть з усілякими випадковими ситуаціями по дорозі тощо. Але найгірше, коли здобувач запізнюється і не попереджає про це роботодавця, у якого розписана кожна зустріч по годинах. Звісно ж, у кожного роботодавця є очікування від зустрічі з роботодавцем: зрозуміти по співбесіді, що за людина перед ним і наскільки вона підходить компанії. Для цього найкращим буде підготувати якусь коротку про себе промову та свій професійний досвід заздалегідь. Саме здобувач найкращим чином знає своє резюме та його слабкості, тому будьте готові й до каверзних питань за ним. Якщо ви знаєте, що у вас довга перерва в досвіді роботи чи ви щойно звільнились з компанії, обдумайте та підготуйте ґрунтовне та зрозуміле пояснення. 

на співбесіді

Зазначайте вартість своєї роботи

Під час пошуку роботи беріть до уваги той факт, що більшість здобувачів завжди намагаються запропонувати меншу заробітну плату ніж вказана в вакансії. Тому дуже радимо заздалегідь прописувати вартість своїх умінь та обов’язків, що будете виконувати в компанії найближчим часом. А також взяти до уваги, що на випробувальному терміні ваша заробітна плата буде меншою та виникне також потреба обговорити розмір окладу й на випробувальний термін також.

Рекомендаційний лист підвищує шанси

Пам’ятайте й про те, що окрім резюме вагомим підтверджуючим документом для роботодавця є рекомендаційний лист чи рекомендації з минулого місця роботи. Це можливість для вас підтвердити не тільки сам факт вашого досвіду, досягнень, а й вашої чистої чесної репутації.

Бажаємо успіху в пошуку роботи!

Читайте також

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».

  • Піднімайся і йди30 серпень, 2024

    Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?


Часто шукають

↑ Вгору