Мабуть, кожен рекрутер мріє про те, щоб персонал відшукувався легко, позиції закривалися швидко, а кандидати були достойними людьми і сумлінними працівниками. Звичайно, це утопічна ідея, бо хіба буває щось ідеальне в житті? Але шанси на приваблення достойних кандидатів збільшаться, якщо рекрутер навчиться створювати цікаві тексти до опису вакансій. Які тут можуть бути цікаві ідеї – читайте в матеріалі від Jobs.ua.
Бездоганний текст, написаний без граматичних, орфографічних чи будь-яких інших помилок – це чудово, але є одне «але». Щоб привернути увагу здобувача, примусити його затриматись, вчитуватися у вашу вакансію, зацікавитися вашою компанією – одного бездоганного тексту недостатньо. Опис вакансії написаний добре, якщо викликає емпатичну реакцію. Тому й не дивно, що роботодавці частіше звертають увагу на творчо продумані та написані резюме.
Тоді чому рекрутерам не робити те саме?
Погодьтеся, потенційний кандидат швидше зверне увагу на дотепно написану вакансію, ніж на стандартний перелік робочих обов’язків. А якщо опис вакансії змусить його посміхнутися – це ще плюс один бал до креативності та оригінальності рекрутера (а може, навіть і не один). І навіть якщо про вашу компанію пошукач почув уперше, шанси на те, що він погуглить про неї, збільшуються в рази.
І цьому є цілком логічне пояснення. Будь-якій адекватній людині з амбіціями та інтелектом хочеться не просто працювати, не просто ходити на роботу і отримувати за це зарплату – а ще й працювати з цікавими і творчими людьми.
Отже, дотепність і креатив. Але з цими речами треба поводитися акуратно, щоб не перегнути палицю. Добре те, що в міру, чи не так?
Про цей важливий аспект роботи теж не забудьте зазначити у вакансії. Буде дуже добре для вас як рекрутера і для вашої компанії, якщо цей список буде на декілька пунктів довшим, ніж у компанії-конкурента. Творіть цей пункт в описі до вакансії під гаслом «Згадати все»: оплачувані обіди, переваги вашої медичної страховки, безкоштовні уроки англійської, зал та комфортний офіс тощо.
Звичайно, лукавити з усіма згаданими вище моментами краще не треба. Оптимальний варіант – чесно повідати здобувачу в описі вакансії, що ви очікуєте від нього. І що може дати ваша компанія взамін життєвого часу цієї людини і її професійних навичок. Розкажіть й те, скільки в майбутньому займає етап навчання чи адаптації.
Навіть створюючи найдотепніший опис вакансії в світі, орієнтуйтеся на ось цей шаблон:
А щоб вакансія легко індексувалася пошуковими системами, рекрутер – або сам, або з допомогою SEO-спеціаліста – повинен грамотно розбавити опис вакансії ключовими словами та фразами. Зловживати ними не потрібно, але якщо ви маєте бодай трохи уявлення про специфіку роботи SEO-спеціаліста, ви й так це знаєте.
Не забуваємо про візуальну складову в описі вакансії, якщо це доцільно. Візуальні ефекти підвищать впізнаваність бренду і привабити достойних кандидатів. Що нам, зрештою, й потрібно.
Не кожну роботу можна виконувати механічно й рутинно, не піклуючись про мотивацію, натхнення й інші високі матерії. Як діяти в ситуації, коли дійсно зник інтерес до роботи? З’ясовуємо, як підвищити мотивацію, щоб ваша професійна діяльність отримала «друге дихання».
Недавнє комплексне дослідження, яке здійснила низка університетів з усього світу, виявила цікаву річ: зв’язок між генами людини, її здоров’ям і вмінням заробляти гроші. Розбираємося разом із Jobs.ua, в чому полягає суть дослідження, і яке значення воно має для кожного з нас.
Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.
Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.
Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.