Мабуть, кожен рекрутер мріє про те, щоб персонал відшукувався легко, позиції закривалися швидко, а кандидати були достойними людьми і сумлінними працівниками. Звичайно, це утопічна ідея, бо хіба буває щось ідеальне в житті? Але шанси на приваблення достойних кандидатів збільшаться, якщо рекрутер навчиться створювати цікаві тексти до опису вакансій. Які тут можуть бути цікаві ідеї – читайте в матеріалі від Jobs.ua.
Бездоганний текст, написаний без граматичних, орфографічних чи будь-яких інших помилок – це чудово, але є одне «але». Щоб привернути увагу здобувача, примусити його затриматись, вчитуватися у вашу вакансію, зацікавитися вашою компанією – одного бездоганного тексту недостатньо. Опис вакансії написаний добре, якщо викликає емпатичну реакцію. Тому й не дивно, що роботодавці частіше звертають увагу на творчо продумані та написані резюме.
Тоді чому рекрутерам не робити те саме?
Погодьтеся, потенційний кандидат швидше зверне увагу на дотепно написану вакансію, ніж на стандартний перелік робочих обов’язків. А якщо опис вакансії змусить його посміхнутися – це ще плюс один бал до креативності та оригінальності рекрутера (а може, навіть і не один). І навіть якщо про вашу компанію пошукач почув уперше, шанси на те, що він погуглить про неї, збільшуються в рази.
І цьому є цілком логічне пояснення. Будь-якій адекватній людині з амбіціями та інтелектом хочеться не просто працювати, не просто ходити на роботу і отримувати за це зарплату – а ще й працювати з цікавими і творчими людьми.
Отже, дотепність і креатив. Але з цими речами треба поводитися акуратно, щоб не перегнути палицю. Добре те, що в міру, чи не так?
Про цей важливий аспект роботи теж не забудьте зазначити у вакансії. Буде дуже добре для вас як рекрутера і для вашої компанії, якщо цей список буде на декілька пунктів довшим, ніж у компанії-конкурента. Творіть цей пункт в описі до вакансії під гаслом «Згадати все»: оплачувані обіди, переваги вашої медичної страховки, безкоштовні уроки англійської, зал та комфортний офіс тощо.
Звичайно, лукавити з усіма згаданими вище моментами краще не треба. Оптимальний варіант – чесно повідати здобувачу в описі вакансії, що ви очікуєте від нього. І що може дати ваша компанія взамін життєвого часу цієї людини і її професійних навичок. Розкажіть й те, скільки в майбутньому займає етап навчання чи адаптації.
Навіть створюючи найдотепніший опис вакансії в світі, орієнтуйтеся на ось цей шаблон:
А щоб вакансія легко індексувалася пошуковими системами, рекрутер – або сам, або з допомогою SEO-спеціаліста – повинен грамотно розбавити опис вакансії ключовими словами та фразами. Зловживати ними не потрібно, але якщо ви маєте бодай трохи уявлення про специфіку роботи SEO-спеціаліста, ви й так це знаєте.
Не забуваємо про візуальну складову в описі вакансії, якщо це доцільно. Візуальні ефекти підвищать впізнаваність бренду і привабити достойних кандидатів. Що нам, зрештою, й потрібно.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.