Мабуть, кожен рекрутер мріє про те, щоб персонал відшукувався легко, позиції закривалися швидко, а кандидати були достойними людьми і сумлінними працівниками. Звичайно, це утопічна ідея, бо хіба буває щось ідеальне в житті? Але шанси на приваблення достойних кандидатів збільшаться, якщо рекрутер навчиться створювати цікаві тексти до опису вакансій. Які тут можуть бути цікаві ідеї – читайте в матеріалі від Jobs.ua.
Бездоганний текст, написаний без граматичних, орфографічних чи будь-яких інших помилок – це чудово, але є одне «але». Щоб привернути увагу здобувача, примусити його затриматись, вчитуватися у вашу вакансію, зацікавитися вашою компанією – одного бездоганного тексту недостатньо. Опис вакансії написаний добре, якщо викликає емпатичну реакцію. Тому й не дивно, що роботодавці частіше звертають увагу на творчо продумані та написані резюме.
Тоді чому рекрутерам не робити те саме?
Погодьтеся, потенційний кандидат швидше зверне увагу на дотепно написану вакансію, ніж на стандартний перелік робочих обов’язків. А якщо опис вакансії змусить його посміхнутися – це ще плюс один бал до креативності та оригінальності рекрутера (а може, навіть і не один). І навіть якщо про вашу компанію пошукач почув уперше, шанси на те, що він погуглить про неї, збільшуються в рази.
І цьому є цілком логічне пояснення. Будь-якій адекватній людині з амбіціями та інтелектом хочеться не просто працювати, не просто ходити на роботу і отримувати за це зарплату – а ще й працювати з цікавими і творчими людьми.
Отже, дотепність і креатив. Але з цими речами треба поводитися акуратно, щоб не перегнути палицю. Добре те, що в міру, чи не так?
Про цей важливий аспект роботи теж не забудьте зазначити у вакансії. Буде дуже добре для вас як рекрутера і для вашої компанії, якщо цей список буде на декілька пунктів довшим, ніж у компанії-конкурента. Творіть цей пункт в описі до вакансії під гаслом «Згадати все»: оплачувані обіди, переваги вашої медичної страховки, безкоштовні уроки англійської, зал та комфортний офіс тощо.
Звичайно, лукавити з усіма згаданими вище моментами краще не треба. Оптимальний варіант – чесно повідати здобувачу в описі вакансії, що ви очікуєте від нього. І що може дати ваша компанія взамін життєвого часу цієї людини і її професійних навичок. Розкажіть й те, скільки в майбутньому займає етап навчання чи адаптації.
Навіть створюючи найдотепніший опис вакансії в світі, орієнтуйтеся на ось цей шаблон:
А щоб вакансія легко індексувалася пошуковими системами, рекрутер – або сам, або з допомогою SEO-спеціаліста – повинен грамотно розбавити опис вакансії ключовими словами та фразами. Зловживати ними не потрібно, але якщо ви маєте бодай трохи уявлення про специфіку роботи SEO-спеціаліста, ви й так це знаєте.
Не забуваємо про візуальну складову в описі вакансії, якщо це доцільно. Візуальні ефекти підвищать впізнаваність бренду і привабити достойних кандидатів. Що нам, зрештою, й потрібно.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».