Портал MyJane рассказывает об исследованиях, в которых приняли участие более 60 тысяч работников в возрасте от 18 до 64 лет, наибольшее число людей, страдающих депрессией, трудятся в сфере по уходу за пожилыми и больными людьми. В данную категорию также попадают и няни, ухаживающие за маленькими детьми.Следом за ними идут работники общественного питания — официанты, повара и бармены. Примерно 10,3% из них бывают подвержены снижению настроения, которое сопровождается нарушением сна, потерей аппетита и ухудшением концентрации внимания.
На третьем месте — работники социальной сферы и здравоохранения. Около 9,6% из них страдает от депрессии.
Менее всего заболевание касается архитекторов, инженеров и ученых (таковых 4,3%). Более всего – женщин.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.