Соцмережі так легко й щільно увійшли в наше життя, що наразі складно й уявити життя без них. Але для когось соцмережі - можливість вбити час, для когось пошук нових друзів, а для рекрутингу це непогана можливість дізнатися деталі життя здобувачів при працевлаштуванні та співробітників. Сьогодні соцмережі стали головним джерелом інформації для менеджерів з персоналу. Так українські компанії перш ніж приймати на роботу нового співробітника, вивчають його соцмережі, і часто відмовляють, якщо знаходять компромат.
Але менеджери з персоналу можуть не тільки наймати здобувачів за допомогою соцмереж, а й звільняти. Так дуже швидко розлетілась новина про звільнення співробітника німецької компанії Willich за фото з заручинами, зроблене ним під час його лікарняного. Швейцарська робітниця також була звільнена за дезінформації про своє самопочуття через роботу за комп’ютером, але після була помічена онлайн в соцмережі. До речі, багато компаній вже готові додати соцмережі окремою статтею під звільнення. А ви що думаєте з цього приводу?
Причини звільнення або відмови через соцмережі можуть бути різними. Ось перелік основних:
Якщо справді хвилюєтесь про звільнення через соцмережі, Jobs.ua рекомендує негайно перевірити свої соцмережі та їх відповідність.
Пам’ятайте, що в сомережах межа між особистим та робочим майже стерта. Будьте обережними при веденні особистої сторінки в соцмережах, хоча б на період працевлаштування. Це допоможе вам утримувати репутацію відвертого здобувача, якому нічого скривати.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».