Соцмережі так легко й щільно увійшли в наше життя, що наразі складно й уявити життя без них. Але для когось соцмережі - можливість вбити час, для когось пошук нових друзів, а для рекрутингу це непогана можливість дізнатися деталі життя здобувачів при працевлаштуванні та співробітників. Сьогодні соцмережі стали головним джерелом інформації для менеджерів з персоналу. Так українські компанії перш ніж приймати на роботу нового співробітника, вивчають його соцмережі, і часто відмовляють, якщо знаходять компромат.
Але менеджери з персоналу можуть не тільки наймати здобувачів за допомогою соцмереж, а й звільняти. Так дуже швидко розлетілась новина про звільнення співробітника німецької компанії Willich за фото з заручинами, зроблене ним під час його лікарняного. Швейцарська робітниця також була звільнена за дезінформації про своє самопочуття через роботу за комп’ютером, але після була помічена онлайн в соцмережі. До речі, багато компаній вже готові додати соцмережі окремою статтею під звільнення. А ви що думаєте з цього приводу?
Причини звільнення або відмови через соцмережі можуть бути різними. Ось перелік основних:
Якщо справді хвилюєтесь про звільнення через соцмережі, Jobs.ua рекомендує негайно перевірити свої соцмережі та їх відповідність.
Пам’ятайте, що в сомережах межа між особистим та робочим майже стерта. Будьте обережними при веденні особистої сторінки в соцмережах, хоча б на період працевлаштування. Це допоможе вам утримувати репутацію відвертого здобувача, якому нічого скривати.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.