Сучасний світ диктує постійно нові правила в спілкуванні між людьми як особисті, так і робочі. Діловий етикет не просто звук в повсякденному робочому процесі, це важлива складова відносин в робочому колективі, що допомагає їх підпорядковувати. Сьогодні діловий етикет зачіпає не тільки сферу партнерських, ділових, робочих відносин в повсякденні, а й у вигляді телефонних розмов, листуванні в електронній пошті чи месенджерах.
При працевлаштуванні на роботу перед роботодавцем стоїть завдання повністю ознайомити з правилами праці в компанії. І це також діловий етикет, адже це призводить до порушення встановлених корпоративних норм. Тому можна стверджувати, що дотримання ділового етикету кожним співробітником компанії вигідно виділяє співробітника, бо він:
Отже, ми вже розібрались, що діловий етикет має складові: дрес-код, спілкування з колегами (в офісі, по телефону, в листуванні), робоче місце, переговори й інші індивідуальні корпоративні правила. Давайте спробуємо їх розглянути більш детально.
Уявіть собі, на важливі переговори приходить людина в футболці та джинсах. Ваша перша реакція? Щось відбувається не те, чи людина потрапила не в той кабінет, щось таке. Щоб уникнути подібних ситуацій, Jobs.ua радить використовувати наступні правила щодо дрес-коду:
Робоче місце також може сказати про вас дуже багато. Воно повинно бути завжди чистим, охайним, особливо, якщо ви приймаєте у себе на робочому місці інших людей. Краще за всього використовувати блокноти замість наліпок, які тільки нагромаджують робоче місце. Обов’язково майте біля робочого місця смітник, а ще краще смітник для сортування сміття. Після кожного робочого дня розчищайте робоче місце від непотрібних речей та складайте все на свої місця.
Не останнє значення в зовнішньому виді співробітника має міміка та жести. Якщо ви не маєте здогадки, як виглядаєте зі сторони, то зверніть увагу на наступні аспекти: постава, положення голови, де знаходяться ваші руки, та в якій позі, наскільки ви робите повільні рухи. До речі, можете прислухатись наступних порад:
Дотримуйтесь ділового етикету, це перший крок до вашого успіху на робочому місці.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?