UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Діловий етикет
  5. Що таке діловий етикет та як його дотримуватись

Що таке діловий етикет та як його дотримуватись

18.07.2021 996Автор: Лоліта Платошкіна
Що таке діловий етикет та як його дотримуватись

Що таке діловий етикет та як його дотримуватись

18.07.2021     996Автор: 

Сучасний світ диктує постійно нові правила в спілкуванні між людьми як особисті, так і робочі. Діловий етикет не просто звук в повсякденному робочому процесі, це важлива складова відносин в робочому колективі, що допомагає їх підпорядковувати. Сьогодні діловий етикет зачіпає не тільки сферу партнерських, ділових, робочих відносин в повсякденні, а й у вигляді телефонних розмов, листуванні в електронній пошті чи месенджерах.

Навіщо потрібно дотримуватись ділового етикету

При працевлаштуванні на роботу перед роботодавцем стоїть завдання повністю ознайомити з правилами праці в компанії. І це також діловий етикет, адже це призводить до порушення встановлених корпоративних норм. Тому можна стверджувати, що дотримання ділового етикету кожним співробітником компанії вигідно виділяє співробітника, бо він:

  • справді виглядає більш культурно в очах інших працівників,
  • гідно демонструє свій професіоналізм в діловому середовищі,
  • економить собі та іншим цінний час та не встановлює проблем,
  • полегшує взаємодію з ним іншим людям.

Отже, ми вже розібрались, що діловий етикет має складові: дрес-код, спілкування з колегами (в офісі, по телефону, в листуванні), робоче місце, переговори й інші індивідуальні корпоративні правила. Давайте спробуємо їх розглянути більш детально.

Уявіть собі, на важливі переговори приходить людина в футболці та джинсах. Ваша перша реакція? Щось відбувається не те, чи людина потрапила не в той кабінет, щось таке. Щоб уникнути подібних ситуацій, Jobs.ua радить використовувати наступні правила щодо дрес-коду:

  1. Дотримуйтесь класичного стилю та кольорів костюму.
  2. Найкращий варіант, коли костюм або плаття пошиті за вашими індивідуальними розмірами.
  3. Не переборщуйте з прикрасами: для чоловіків це: годинник та запонки, для жінки не більше двох прикрас водночас.
  4. Зовнішній вигляд повинен бути охайним та акуратним.
  5. Пірсинг та татуїровки приховані.
  6. Не можна для жінок одягати міні спідниці та блузки з відкритим декольте.
  7. Для чоловіків неприпустимо яскраві кольори сорочок.

Робоче місце також може сказати про вас дуже багато. Воно повинно бути завжди чистим, охайним, особливо, якщо ви приймаєте у себе на робочому місці інших людей. Краще за всього використовувати блокноти замість наліпок, які тільки нагромаджують робоче місце. Обов’язково майте біля робочого місця смітник, а ще краще смітник для сортування сміття. Після кожного робочого дня розчищайте робоче місце від непотрібних речей та складайте все на свої місця.

Не останнє значення в зовнішньому виді співробітника має міміка та жести. Якщо ви не маєте здогадки, як виглядаєте зі сторони, то зверніть увагу на наступні аспекти: постава, положення голови, де знаходяться ваші руки, та в якій позі, наскільки ви робите повільні рухи. До речі, можете прислухатись наступних порад:

  • голову тримайте рівно,
  • якщо співбесідник багато говорить, можете кивати в знак розуміння,
  • спину тримайте рівно, лопатки краще звести, а плечі опустити,
  • руки та ноги краще не схрещувати,
  • зберігайте спокійний вираз обличчя, в міру посміхайтесь співбесіднику,
  • дивіться в очі співбесіднику спокійно, проте не пильно, бо може сприйматися, як агресія.

Дотримуйтесь ділового етикету, це перший крок до вашого успіху на робочому місці.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору