Сучасний світ диктує постійно нові правила в спілкуванні між людьми як особисті, так і робочі. Діловий етикет не просто звук в повсякденному робочому процесі, це важлива складова відносин в робочому колективі, що допомагає їх підпорядковувати. Сьогодні діловий етикет зачіпає не тільки сферу партнерських, ділових, робочих відносин в повсякденні, а й у вигляді телефонних розмов, листуванні в електронній пошті чи месенджерах.
При працевлаштуванні на роботу перед роботодавцем стоїть завдання повністю ознайомити з правилами праці в компанії. І це також діловий етикет, адже це призводить до порушення встановлених корпоративних норм. Тому можна стверджувати, що дотримання ділового етикету кожним співробітником компанії вигідно виділяє співробітника, бо він:
Отже, ми вже розібрались, що діловий етикет має складові: дрес-код, спілкування з колегами (в офісі, по телефону, в листуванні), робоче місце, переговори й інші індивідуальні корпоративні правила. Давайте спробуємо їх розглянути більш детально.
Уявіть собі, на важливі переговори приходить людина в футболці та джинсах. Ваша перша реакція? Щось відбувається не те, чи людина потрапила не в той кабінет, щось таке. Щоб уникнути подібних ситуацій, Jobs.ua радить використовувати наступні правила щодо дрес-коду:
Робоче місце також може сказати про вас дуже багато. Воно повинно бути завжди чистим, охайним, особливо, якщо ви приймаєте у себе на робочому місці інших людей. Краще за всього використовувати блокноти замість наліпок, які тільки нагромаджують робоче місце. Обов’язково майте біля робочого місця смітник, а ще краще смітник для сортування сміття. Після кожного робочого дня розчищайте робоче місце від непотрібних речей та складайте все на свої місця.
Не останнє значення в зовнішньому виді співробітника має міміка та жести. Якщо ви не маєте здогадки, як виглядаєте зі сторони, то зверніть увагу на наступні аспекти: постава, положення голови, де знаходяться ваші руки, та в якій позі, наскільки ви робите повільні рухи. До речі, можете прислухатись наступних порад:
Дотримуйтесь ділового етикету, це перший крок до вашого успіху на робочому місці.
Для наших Кращих Роботодавців!
Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.
Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!
Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.
Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.