Сучасний світ диктує постійно нові правила в спілкуванні між людьми як особисті, так і робочі. Діловий етикет не просто звук в повсякденному робочому процесі, це важлива складова відносин в робочому колективі, що допомагає їх підпорядковувати. Сьогодні діловий етикет зачіпає не тільки сферу партнерських, ділових, робочих відносин в повсякденні, а й у вигляді телефонних розмов, листуванні в електронній пошті чи месенджерах.
При працевлаштуванні на роботу перед роботодавцем стоїть завдання повністю ознайомити з правилами праці в компанії. І це також діловий етикет, адже це призводить до порушення встановлених корпоративних норм. Тому можна стверджувати, що дотримання ділового етикету кожним співробітником компанії вигідно виділяє співробітника, бо він:
Отже, ми вже розібрались, що діловий етикет має складові: дрес-код, спілкування з колегами (в офісі, по телефону, в листуванні), робоче місце, переговори й інші індивідуальні корпоративні правила. Давайте спробуємо їх розглянути більш детально.
Уявіть собі, на важливі переговори приходить людина в футболці та джинсах. Ваша перша реакція? Щось відбувається не те, чи людина потрапила не в той кабінет, щось таке. Щоб уникнути подібних ситуацій, Jobs.ua радить використовувати наступні правила щодо дрес-коду:
Робоче місце також може сказати про вас дуже багато. Воно повинно бути завжди чистим, охайним, особливо, якщо ви приймаєте у себе на робочому місці інших людей. Краще за всього використовувати блокноти замість наліпок, які тільки нагромаджують робоче місце. Обов’язково майте біля робочого місця смітник, а ще краще смітник для сортування сміття. Після кожного робочого дня розчищайте робоче місце від непотрібних речей та складайте все на свої місця.
Не останнє значення в зовнішньому виді співробітника має міміка та жести. Якщо ви не маєте здогадки, як виглядаєте зі сторони, то зверніть увагу на наступні аспекти: постава, положення голови, де знаходяться ваші руки, та в якій позі, наскільки ви робите повільні рухи. До речі, можете прислухатись наступних порад:
Дотримуйтесь ділового етикету, це перший крок до вашого успіху на робочому місці.
Портал з працевлаштування Jobs.ua підготував для вас добірку курйозних випадків зі світу великого бізнесу, коли отримати великі статки можуть цілком випадкові люди.
Останні десятиліття чимало українців шукали кращого життя в Європі, щоб конвертувати свої знання і навички у високу зарплату. Проте в самій Європі з кваліфікованою робочою силою не все так безхмарно. З’ясовуємо разом із Jobs.ua, в чому полягає суть проблеми і як європейці намагаються цьому запобігти.
Чимало людей бояться іти в ІТ, бо вважають, що для опанування професії розробника потрібно знати ледь не вищу математику. Це хибна думка, та сьогодні поговоримо не про це, а про затребувані й добре оплачувані професії в 2025 році. А кодити якщо й доведеться, то на вельми базовому рівні.
Саморозвиток відкриває людині нові грані її особистості. Цей процес може відбуватися впродовж усього життя, якщо людина до цього прагне. А як саморозвиток впливає на досягнення професійних цілей?
Історія знає випадки, коли люди досягали успіху в зрілому віці. Звичайно, мало кому хочеться чекати кілька десятиліть, перш ніж прийде визнання. В цій статті мотивуємо вас не здаватися, бо успіх любить, зокрема, навідатися й після 40 років.