Друзі, ви знаєте, що ще у 1996 році в Україні введено закон, який забороняє будь-яку дискримінацію за статтю, віком, кольором шкіри, політичним та релігійним переконанням.
Однак тільки 8 січня 2022 року в Україні набрав чинності закон, за яким із працедавці стягуватимуться штрафи не малих розмірів - 65000 гривень, за умовну вказівку в вакансіях статті, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками щодо особи або групи осіб.
А 05 серпня 2022 Уряд затвердив постанову Кабінету Міністрів “Про рекламу” щодо надання рекламних послуг з працевлаштування рекламодавцями. Відповідно Статті 24-1. “Реклама послуг із працевлаштування" не повинна зазначати бажані умови у рекламних кампаніях про вакансію: статті, віку, раси, колір шкіри, стану здоров’я, політичні, релігійні та інші переконання або інші ознаки, не пов’язані з характером роботи або умовами її виконання. А це значить, що рекламодавці вимушені будуть сплачують штраф до державного бюджету за місцем їх державної реєстрації.
Передбачений цією статтею штраф, є фінансовою санкцією та не належить до адміністративно-господарських санкцій, визначених главою 27 Господарського кодексу України.
До речі, з початку війни український ринок праці мав велику кількість вакантних пропозицій на посади водіїв, кур’єрів. Більшість з роботодавців шукали чоловіків, проте все більше навіть на цю посаду відгукуються жінки.
Постанова справді націлена на захист громадян за своїми особливостями, проте необхідно враховувати готовність українців до таких змін, адже для багатьох ці розбіжності полягають в принципових поглядах, нічим не обґрунтованих. Тому, щоб постанова не стала звичайною формальністю, необхідно й формувати громадську думку з цього приводу.
В багатьох країнах світу держава бере на себе відповідальність за розв'язання цієї проблеми, пропонуючи різноманітні бонусні програми. Наприклад, якщо компанії мають робітників віком 60+, їм пропонують окремі бонуси чи привілеї. На відміну від європейського досвіду, українські компанії та роботодавці беруть такі ініціативи найчастіше на себе.
Формуючи запрошення на роботу роботодавець повинен враховувати ці особливості публікації умов до вакансії та рекламне промотування в мережі.
Без дисципліни великих вершин не досягнути. Для сходження на багатотисячники, якщо висловлюватися альпіністськими метафорами, без належної підготовки не впоратися. То як її розвивати, ту дисципліну? З’ясовуємо разом із Jobs.ua, як розвинути в собі цю важливу навичку.
Вистачить однієї нещирої, фальшивої людини в діловому оточенні, щоб якоїсь миті все рухнуло, наче доміно. Як у відомій приказці, коли ложка дьогтю псує бочку меду. Пропонуємо з’ясувати, яких людей краще уникати, щоб максимально убезпечити бізнес від нещирих представників homo sapiens.
Як «приручати» мозок з користю для себе? В цій статті розповідаємо про ті способи розвитку креативності, про які мало хто говорить насправді, бо не надає цьому значення. А даремно.
Працювати весь день в піжамі, не встаючи з ліжка, нечищені зуби і невідвіданий душ, бо ліньки робити «зайві рухи» — ці речі дивними звичками складно назвати. Але є речі куди дивніші, ось про них і поговоримо разом із Jobs.ua. І чи варто про це непокоїтися.
Сучасні роботодавці добре розуміють важливість наявності в кандидата м’яких навичок. Це означає, що в пошукачів немає інших варіантів, як приділяти посилену увагу розвитку soft skills, не лише hard skills.