Хтось швидко просувається кар’єрними сходинками, а хтось надовго застрягає на одній посаді. Вам знайома ця ситуація? Напевно, так. Можна вирішити, що життя несправедливе, і комусь щастить, а комусь – ні, але давайте разом із Jobs.ua спробуємо з’ясувати, які найважливіші рекомендації можна почати застосовувати в своїй повсякденній роботі, щоб зрушити з місця свою кар’єру.
Світ наповнений людьми, які працюють абияк і тільки чекають на завершення робочого дня. Цей варіант нам не підходить. Якщо прагнете зробити кар’єру, працюйте так, щоб ваш результат був помітним. Є одне чудове правило – вашу кар’єру обов’язково підштовхнуть нагору, якщо вас поважатимуть.
Керівники – не телепати, і вони не повинні здогадуватися про те, що ви собі думаєте і плануєте. Якщо не хочете, щоб вас ігнорували, обов’язково озвучте своєму керівництву про ваші бажання розвиватися і рости в обраній сфері діяльності. Ініціативність – це також про це. І якщо хочете швидкого просування кар’єрними сходами, про скромність доведеться забути. Інакше звернуть увагу на іншого працівника, а ви так і залишитеся зі своєю скромністю топтатися на місці.
Знову ж таки, зверніться до керівництва з наступним питанням: якими компетенціями і якими знаннями ви повинні «обрости», щоб перейти на рівень вище. Знову ж таки, не потрібно соромитися: запитавши прямо, ви отримаєте таку ж пряму відповідь. І в результаті – матимете в запасі достатньо часу і ресурсів, щоб як слід підготуватися для переходу на рівень вище.
Хочете бути керівником високого рангу, вирішувати долю усієї компанії? Тоді вже починайте мислити і діяти так, ніби зайняли цю посаду. Приміром, зараз у вашому підпорядкуванні невеличкий відділ на виробництві, і ви дієте відповідно. Змініть стратегію – почніть мислити так, як керівник усього виробництва. Думайте над тим, що можна покращити на виробництві, генеруйте нові ідеї. Не бійтеся брати на себе відповідальність, бо швидке просування кар’єрними сходами неможливе без цього.
І мова зараз не про підлабузництво і лакейство. Ваші відносини з керівництвом повинні бути комфортними і конструктивними. І позитивними, бо навряд чи захочеться підвищувати людину, яка тільки жаліється і створює ще більше проблем. Важливо зрозуміти одну річ – чим вищу позицію в ієрархії займає людина, тим більше у неї викликів і проблем, які потрібно вирішувати. Тому не будьте ще однією проблемою, а навпаки – будьте людиною, яка вміє їх вирішувати.
Якщо вмієте вибудовувати комфортні стосунки з людьми – це вже половина успіху. Ваші колеги, клієнти, партнери – це все ті люди, які можуть вплинути на розвиток вашої кар’єри. Тому що кар’єру рухають люди, а не якась безлика автоматична система. Можливо, в майбутньому такими питаннями буде опікуватися штучний інтелект, але до цього ще треба дожити, чи не так? Втім, поживемо – побачимо.
Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.
Нещодавно ми писали, як обрати навчання в магістратурі за кордоном. Сьогодні пропонуємо вашій увазі топову підбірку нагадувань, що взяти з собою, якщо плануєте навчатися в іншій країні.
Перед українцями, які планують навчатися в магістратурі за кордоном, постають цілком закономірні питання: в якій країні навчатися, який ВНЗ обрати? Університетів сотні, обрати доведеться один. В цій статті ми розкажемо, на які речі треба передусім звернути увагу українцям, які хочуть навчатися в магістратурі за кордоном.
А ви знали, що адаптацію персоналу поділяють на первинну і вторинну? Якщо ні, в цій статті з’ясовуємо відмінності між ними. А також розказуємо найдієвіші поради, як швидко адаптуватися на новій роботі.
YouTube пропонує безліч можливостей для зростання і заробітку. Але тільки якщо знати, що робити. Нещодавно ми писали, як зацікавити дитину фрилансом, а сьогодні повідаємо корисні поради, як успішно запустити власний YouTube-канал в 2025 році.