Хтось швидко просувається кар’єрними сходинками, а хтось надовго застрягає на одній посаді. Вам знайома ця ситуація? Напевно, так. Можна вирішити, що життя несправедливе, і комусь щастить, а комусь – ні, але давайте разом із Jobs.ua спробуємо з’ясувати, які найважливіші рекомендації можна почати застосовувати в своїй повсякденній роботі, щоб зрушити з місця свою кар’єру.
Світ наповнений людьми, які працюють абияк і тільки чекають на завершення робочого дня. Цей варіант нам не підходить. Якщо прагнете зробити кар’єру, працюйте так, щоб ваш результат був помітним. Є одне чудове правило – вашу кар’єру обов’язково підштовхнуть нагору, якщо вас поважатимуть.
Керівники – не телепати, і вони не повинні здогадуватися про те, що ви собі думаєте і плануєте. Якщо не хочете, щоб вас ігнорували, обов’язково озвучте своєму керівництву про ваші бажання розвиватися і рости в обраній сфері діяльності. Ініціативність – це також про це. І якщо хочете швидкого просування кар’єрними сходами, про скромність доведеться забути. Інакше звернуть увагу на іншого працівника, а ви так і залишитеся зі своєю скромністю топтатися на місці.
Знову ж таки, зверніться до керівництва з наступним питанням: якими компетенціями і якими знаннями ви повинні «обрости», щоб перейти на рівень вище. Знову ж таки, не потрібно соромитися: запитавши прямо, ви отримаєте таку ж пряму відповідь. І в результаті – матимете в запасі достатньо часу і ресурсів, щоб як слід підготуватися для переходу на рівень вище.
Хочете бути керівником високого рангу, вирішувати долю усієї компанії? Тоді вже починайте мислити і діяти так, ніби зайняли цю посаду. Приміром, зараз у вашому підпорядкуванні невеличкий відділ на виробництві, і ви дієте відповідно. Змініть стратегію – почніть мислити так, як керівник усього виробництва. Думайте над тим, що можна покращити на виробництві, генеруйте нові ідеї. Не бійтеся брати на себе відповідальність, бо швидке просування кар’єрними сходами неможливе без цього.
І мова зараз не про підлабузництво і лакейство. Ваші відносини з керівництвом повинні бути комфортними і конструктивними. І позитивними, бо навряд чи захочеться підвищувати людину, яка тільки жаліється і створює ще більше проблем. Важливо зрозуміти одну річ – чим вищу позицію в ієрархії займає людина, тим більше у неї викликів і проблем, які потрібно вирішувати. Тому не будьте ще однією проблемою, а навпаки – будьте людиною, яка вміє їх вирішувати.
Якщо вмієте вибудовувати комфортні стосунки з людьми – це вже половина успіху. Ваші колеги, клієнти, партнери – це все ті люди, які можуть вплинути на розвиток вашої кар’єри. Тому що кар’єру рухають люди, а не якась безлика автоматична система. Можливо, в майбутньому такими питаннями буде опікуватися штучний інтелект, але до цього ще треба дожити, чи не так? Втім, поживемо – побачимо.
Ви знали, що один цікавий тест на визначення профпридатності допоміг незвичайному в’язню втекти з в’язниці? Поговоримо про це в статті, а також з’ясуємо, які популярні тести стануть орієнтиром у визначенні ваших сильних сторін і вибору професійної кар’єри.
Портал з працевлаштування і пошуку роботи Jobs.ua поставив низку питань штучному інтелекту Grok від X, щоб дізнатися, що думає цей ШІ про перспективи такої цікавої, потрібної і важливої в літературному світі професії, як літературний агент.
Розглянемо в статті метод STAR, щоб ваші відповіді на співбесідах набрали структурованого вигляду, були логічними, зрозумілими і переконливими.
Пошукачам не подобається формат групової співбесіди, та ейчари іноді вдаються до нього. Навіщо вони це роблять? Давайте з’ясуємо разом із Jobs.ua, а ще розглянемо переваги й недоліки групової співбесіди.
Тоді зло мало одне обличчя. Сьогодні — інше, але суть та сама: імперські амбіції, зневага до людського життя.
День памʼяті — це не лише про минуле. Це про вибір, який ми робимо сьогодні: стояти за свободу, за життя, за правду! Слава Україні! Героям Слава!