У той час, поки світ розмірковує над впровадженням чотирьох денного робочого тижня, деякі з власників крупних китайських підприємств намагаються переконати своїх робітників у «вищому благі» від 12-ти годинного робочого дня.
Такі заяви викликали не тільки шквал протестів на цих підприємствах, але й підштовхнули відомих економістів світу до проведення досліджень, направлених на встановлення істини у цьому питанні.
Як дізнався Jobs.ua, думка експертів виявилася одностайною: на продуктивність робочих процесів суттєво впливає…скорочення робочого дню але ніяким чином, ні його збільшення.
Наприклад, скоротивши робочі години тижня з 48 до 40 годин, відомий Генрі Форд швидко досягнув збільшення продуктивності своїх заводів. Відомо й те, що згідно економічних прогнозів, сучасний прогрес, вже у 2030 році, просто змусить людину працювати не більш ніж 15 годин на тиждень.
При цьому, на багатьох китайських підприємствах, де переробка та перенавантаження є нормою, також, нормою є й решітки на вікнах у цехах на високих поверхах. Це страховка. Яка повинна зупиняти самогубців, які, час від часу, з’являються у місцевих колективах, виснажених нереально високими навантаженнями та довготривалими термінами праці.
Досліджуючи біографії заможних людей, мимоволі впадає в око важлива деталь. Такі люди ще змалку вчилися заробляти гроші. Пропонуємо разом з Jobs.ua поговорити про основи фінансової грамотності, які варто передати власним дітям як цінну й життєво необхідну навичку.
Сьогодні, 7 березня, стартувала національна кампанія Дай собі шанс. Це чудовий спосіб проявити себе в бізнесі, фрилансі чи кар’єрі. На вас, дорогі жінки, чекають різноманітні активності, серед яких виділимо безкоштовні освітні курси, подкаст і відеоманіфест для мотивації і підняття духу.
Без дисципліни великих вершин не досягнути. Для сходження на багатотисячники, якщо висловлюватися альпіністськими метафорами, без належної підготовки не впоратися. То як її розвивати, ту дисципліну? З’ясовуємо разом із Jobs.ua, як розвинути в собі цю важливу навичку.
Вистачить однієї нещирої, фальшивої людини в діловому оточенні, щоб якоїсь миті все рухнуло, наче доміно. Як у відомій приказці, коли ложка дьогтю псує бочку меду. Пропонуємо з’ясувати, яких людей краще уникати, щоб максимально убезпечити бізнес від нещирих представників homo sapiens.
Як «приручати» мозок з користю для себе? В цій статті розповідаємо про ті способи розвитку креативності, про які мало хто говорить насправді, бо не надає цьому значення. А даремно.